Gameeit - Steemitowy magazyn Gamingowy zamienia się w redakcję, której możesz być częścią.

in #pl-publicystyka6 years ago (edited)

Projekt magazynu gamingowego - technologicznego "Gameeit" okazał się dużym sukcesem. Stworzyłem 5 numerów pisma, a każdy z nich zdobywał liczne upvoty. Czas wypłynąć na szerokie wody publicystycznego świata i stworzyć redakcję na wzór "Głodni wiedzy." Być może część z Was przyzwyczaiła się mocno do poprzedniej formy, jednak uważam, że pomysłodawca tego przedsięwzięcia @barbarossastudio miał bardzo dobre argumenty, na które przystałem i z kilkoma osobami stworzyliśmy redakcję, do której każdy będzie mógł pisać teksty i zarabiać dokładnie na takich samych zasadach jak w projekcie "Głodni wiedzy." Gameeit będzie zatem idealnym miejscem dla każdego, kto lubi pisać o grach i technologiach, a jego konto nie jest jeszcze zauważane w steemitowym świecie.

Redakcja:

@RolsonPatison - redaktor naczelny - Wielki miłośnik gier, właściciel setek argumentów, że gry mogą być piękną sztuką, opowieścią i historią, a nie tylko bezmyślnym zabijaniem.

@nervi - zastępca - lekkie pióro, twórca magazynu "Error 404." Gameeit i Error miał stanowić zdrową konkurencję, a los, a właściwie pomysł @barbarossastudio połączył nas w jedną redakcję.

@kapitanpolak - redaktor, człowiek, bez którego nie byłoby tagu pl-gry w tak doskonałej formie. Kapitalna robota, świetne konkursy, zestawienia i przykład dla innych opiekunów.

Mózgi operacji:

@barbarossastudio - Jak już wspomniałem, pomysłodawca. Podsunął mnóstwo genialnych planów, teraz czas na realizację! A w dodatku cierpliwie odpowiadał na całą masę prostych pytań, związanych z funkcjonowaniem
"Głodni Wiedzy" :)

@nicniezgrublem - Twórca strony www.gameeit.com (Na razie jeszcze w powijakach, ale można już za jej pomocą publikować :) Niesamowita robota, jesteśmy bardzo wdzięczni. Tu również dzięki za masę cierpliwości.

Panowie, wielkie dzięki! Szczególnie dla @nicniezgrublem, że tak szybko ruszyła strona. Jeszcze jako redakcja nic wielkiego nie osiągnęliśmy, ale zapowiada się to znakomicie! Z takim składem zajdziemy daleko...No właśnie, jakie mamy plany?

Nasze cele:

-Częste publikacje o grach, technologiach, a przede wszystkim wysokiej jakości treści.

-Otwarcie się na nowych twórców

-W przyszłości publikacje w języku angielskim.

-Wyjście również poza Steemit. Po cichutku marzymy, że kiedyś będziemy drugim IGN.

-Co tylko wymyślicie, bo Gameeit to również Wasza redakcja, gdzie możecie pisać i zarabiać.

Jak zostać redaktorem?

Wypełnij formularz na stronie https://gameeit.com/dashboard/, poczekaj na akceptację zgłoszenia i publikuj!

Jak zarobić na swojej twórczości?

Dokładnie tak, jak na Głodni Wiedzy. Zatem odsyłam do poradnika https://gameeit.com/jak-zarabiac. Zamiast "Głodni Wiedzy" wklej "Gameeit" Wiemy, że tak powinno być na stronie, ale tak jak wspomniałem, jeszcze się tworzy, ale już dziś możesz zostać twórcą, dlatego post wprowadzający publikowany jest już teraz :)

Nasz oficjalny partner

https://steemit.com/@dgameshop - Zachęcamy do zakupu gier za tokeny.

ZAPRASZAMY DO DZIELENIA SIĘ SWOIMI POMYSŁAMI I UWAGAMI!

Mała prywata, lecz z Gameeitem ściśle powiązana :)

Jeszcze niedawno pisałem, że obecnie gram jedynie na pececie i Nintendo Switch. Zorganizowałem nawet zbiórkę na PS4, za pomocą Fundition.io, która jednak nie okazała się wielkim sukcesem, ale i tak bardzo dziękuję osobom, które ją wsparły. Aby rozwinąć Gameeit postanowiłem, że zakupię jednak PS4 i to w wersji pro...I tak sobie nagle przypomniałem, że kiedyś jakieś pieniądze ze Steemita wypłacałem na bitbay. Tam odnalazłem kwotę, która pozwoliła w 45% sfinansować zakup PS4 Pro o pieszczotliwym pseudonimie PROsiaczek :) To pozwoli rozwijać pasję, a co za tym idzie - redakcję.

Zatem, z tego miejsca, pragnę bardzo serdecznie podziękować każdemu, który kiedykolwiek oddawał głosy na moje artykuły. Nie pisałem tylko o grach, a również o przyrodzie, religiach świata czy nauce. Szczególnie mocne upvoty otrzymywałem od ludzi, którzy tak dzielnie rozwijają nasz Steemitek: @gtg i @noisy i jego Wise przez Wielkie W. Jest też grupa osób, którzy bardzo często wspierają mnie głosem: @bowess, @astromaniak, @fervi, @lukmarkus i cała nasza nowa redakcja (przepraszam jeżeli kogoś pominę). Nie bez znaczenia pozostały też mocne głosy od @mmmmkkkk311. Panie i Panowie, wielkie Chapeau Bas. Dzięki Wam wierzę w misję Gameeit i swoje prywatne publikacje pozagamingowe. Dzięki Wam, wierzę w Steemit, a niska cena tokenów, nie ma dla mnie większego znaczenia.


Szczęśliwie jedyny, ostatni egzemplarz konsoli w wersji PRO dorwałem w elektromarkecie, oby szczęście nas nie opuszczało

RolsonPatison

Sort:  

Gameeit i Error miał stanowić zdrową konkurencję

Nie martwcie się. Zdrowa konkurencja jeszcze nadejdzie :P

Zawsze możesz nam pomóc zawładnąć światem ;)

A niech to, jeśli będzie to działać jak głodni wiedzy i udałoby mi się dołączyć do autorów to tworzenie mojego dodatkowego konta okaże się psu na budę :(

Tak czy siak gratulacje!
Świetny pomysł, życzę dynamicznego rozwoju i mam nadzieję że uda mi się dostać na pokład i coś czasem opublikować :))

Congratulations @gameeit! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Vote
You got a First Vote
Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Kilka literówek:

do popszedniej formy,
A w dodatku cier[;owoe

Czy teksty publikowane na serwisie gameeit.com będą się również pojawiały na naszej tablicy Steemit? Pytam ponieważ nie jestem pewny jak to działa.

Chętnie zgłoszę się jako autor i może w ramach gameeit.com będę publikował swoją serię 144p.

Wierzę w sukces.

Teksty z gameeit będą publikowane przez spec-konto gameeit. Nie pojawią się one na Twoim blogu, ale otrzymasz za nie środki płynne. Tak samo jak ma to miejsce w przypadku glodniwiedzy

dzięki, poprawione :)

Congratulations @gameeit! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Comment

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64344.02
ETH 3142.36
USDT 1.00
SBD 4.01