You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pisz, komentuj, lajkuj… zarabiaj - mój artykuł dla #pl-publikacje

in #pl-publikacje6 years ago

U mnie zaczeło się od oglądania rafonixa , magicala i reszty na youtube. Jak rafonix dostał bana to zapraszał ludzi na steemit , chwaląc bardzo mocno. Carrioner machał wręcz plikiem stózłotówek. Sam początek to zderzenie z rzeczywistością , jedną galerię robiłem 4 godziny. Zajęło mi to tak długo , bo wrzucałem 300 zdjęć z pewnej imprezy. Dostałem za tą pracę 0.06 SBD . Tutaj zauważyłem też że polacy strasznie kłócą się o boty. Przecież to piękna trampolina dla początkujących , dobry i wartościowy blog potem i tak i siak się sam obroni. Reasumując Steemit jest super , twój artykuł bardzo rzeczowy i wartościowy.

Sort:  

Jak u Ciebie się sprawdza ta trampolina?

W naszej społeczności językowej jest bardzo dużo lepszych sposobów na wybicie się niż boty, serio! Pisząc po angielsku faktycznie trzeba mieć zgromadzoną grupę odbiorców lub dobrze wpisać się w jakiś mniej popularny tag. Tam dobry artykuł nie jest gwarancją głosów, ale u nas jest trochę inaczej. Tutaj są "trampoliny" zainicjowane przez społeczność. Jest wiele osób wyłapujących dobrych twórców, konkursów, tagów tematycznych, jest Tygodnik Kuratorski, Tematygodnia... Warto zacząć od pisania postów konkursowych i komentarzy. Można zaglądać na czat, tam zawsze znajdą się chętni do porady. No i pisać pisać pisać! kilka postów to często zbyt mało, aby osądzać w jakikolwiek sposób to co się opłaca a co nie.

Życie mnie nauczyło, że na początku dostajesz 0. Jeśli to co robisz jest dobre, z czasem jesteś zauważony przez większe grono i zarabiasz więcej. Mój artykuł na "3 tomy" był wyróżniony na 1 miejscu najlepszych artykułów w tygodniu a zarobił chyba 0.2 :D Teraz jest lepiej.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62406.70
ETH 3184.54
USDT 1.00
SBD 3.79