You are viewing a single comment's thread from:

RE: 2019 09 29 Ostatnie Bastiony Zielonego Mokotowa część 2 - Jeziorko Czerniakowskie, Sadyba

in #pl-sentymentalnie5 years ago

Chwilę przed tym, gdy zobaczyłem Twój post to byłem gotowy wcisnąć klawisz "publikuj" post na podsumowujący na #pl-travelfeed, ale pomimo tego, że musiałem jeszcze na szybko edytować post, to Twój post ucieszył mnie dwójnasób, przede wszystkim, dlatego, że uwielbiam posty "podróżnicze" nie te z dalekich krajów, ale te z własnego podwórka, bo jak piszę często przygoda czeka na nas za rogiem ulicy na której mieszkamy. ucieszyłem się też z kolejnego postu na tagu, bo w tym tygodniu była posucha. Nie ukrywam, że liczę na więcej w przyszłości.

Sort:  

Wybacz, przeczuwałem, że niedziela to nienajlepszy czas na publikację wpisu z tagiem, ale myślałem że po prostu weźmie udział w zestawieniu w kolejnym tygodniu. Tym niemniej bardzo dziękuję za wrzucenie tekstu do zestawienia za mijający tydzień. W przyszłości - trochę planów i materiałów do opracowania jest, w jakimś stopniu na pewno sprostam oczekiwaniom. Dzięki za komentarz.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63071.06
ETH 3121.31
USDT 1.00
SBD 3.84