Trening biegowy, krótkie podsumowanie swojego wysiłku, przemyślenia run100kkm

in #pl-sport6 years ago

32313447_1618925498183391_5025449617102209024_n.jpg

Witam, po kilku tygodniach biegania nie tak bardzo ciężkiego. Stwierdziłem że nie ma sensu, tak bardzo siebie katować i nabijać kilometry jak samochodzik, mając prace w budowlance, spalam tyle kalorii że ciężko jest uzupełnić pełne zapotrzebowanie kaloryczne, co może doprowadzić do szeregu niedoborów, mowie o diecie i trzymaniu sie własnego harmonogramu, fakt dodaje różnego rodzaju suplementy, opcjonalnie przy czym utrzymuje wage 81kg przy wzroście 178cm. Uznałem że jeden trening w tygodniu truchtem, zupełnie mi wystarcza, do tego w inne dni mam basen pływam i czasem dodaje saunę, zacząłem chodzić na siłownie i chyba to najbardziej jednak lubię i lubiłem. Dzisiaj mam za sobą trening na siłowni, ogólnorozwojowy, nie byłem 3lata na siłowni, bardzo delikatnie podszedłem do tematu, myślę że zdam relacje w której przedstawię swoją sylwetkę przed i po

Samopoczucie mam dobre ale przy ciężkim wysiłku fizycznym w pracy, jednak ograniczam treningi każdego rodzaju do tego stopnia, tak aby dobrze sie czuć, chce mieć tylko dobrą sylwetkę i kondycje. Na zmiane zawodu raczej sie nie zapowiada :) Większe katowanie siebie doprowadziło by mnie do dużego spadku wagi i przemęczenia a moim celem jest utrzymywanie siebie na jednym poziomie. Wspominam lata szkolne w których tryb fizyczny był o wiele mniejszy, miałem czas uprawiać sport i dawać z siebie wszystko, teraz robię to tak żeby nie przesadzić :)

  • Jedno jest pewne wcześniej nie trzymałem diety teraz wszystko jest na wyciągniecie ręki, tylko należy to umiejętnie wykorzystać.
  • Dodaje Piątkowy trening w zasadzie truchcik wokół zalewu Wilcza Wola.
  • Treningi będę dodawał zawsze w Niedziele ponieważ bardzo mało korzystam teraz z internetu :)
  • Innego typu relacje dodam w swoim czasie
    Serdecznie pozdrawiam

dba44e1c7dcdd95ff44364d8beb782c0.png

fa3b2aae1d4bb2a8207a7ea6988713a0.png

Sort:  

Ooo widze ze na steemicie znajde tez "swoich" wlasnie proboje przestawic sie z pakowania na silowni i przyslowiowego "najpierw masa potem masa" na rzecz wlasnie biegania, ciezko idzie, kondycja taka ze przedszkolak by mnie zrobil na 5 km, ale nie poddaje sie :D
Leci follow, upvote i czekam na kolejne posty :D

Jest tu paru gości co powłuczą nogami, warto śledzić te tagi #steemactivities #runforsteem #runningproject i #run100kkm. Ten ostatni jest realizowany przez polaka, w pozostałych przypadkach obcokrajowcy (po angielsku) warto dołączyć do tych grup społeczność biegaczy jest dość spora więc grosz do grosza xD.
Linki znajdziesz u mnie pod ostatnim postem, zapraszam.

O kurde, moze mnie zmotywujecie do biegania jak tak bede czytal wasze posty :D

Oby xD, jak coś to do usług.

Congratulations @presentworld! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Congratulations @presentworld! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61219.98
ETH 2927.64
USDT 1.00
SBD 3.66