Sort:  

Respect for the article. That's what I understand the approach.
!dramatoken

Спасибо 😀

Takie wyniki i nagrody robią wrażenie. Gratulacje

Dzięki 😀

Gratulacje!
Nie wiedziałam, że za wyższe miejsca są booster packi z bety

Posted using Partiko Android

LEADERBOARD -> DETAILS (czerwony przycisk):
:

Daaaamn. Z moją talią to jedynie rewardsy :/

Posted using Partiko Android

Eh... Jak zwykle musiałeś być pierwszy 😂

No i pięknie :) Moje cele na maj wyglądają bardzo podobnie - z wyjątkiem punktu o Akademii, bo nie umiem grać i nie nadaję się do pisania o SM :P

Już ja znam to Twoje "nie umiem grać" 😛 a co do celów to myślę, że u Ciebie top10 ma być 😉

Ładnie, ładnie :) To ja dziś wrzucę też swoje ;-)
No i ten punkt o Akademii mi o czymś przypomniał, też dziś wrzucę :D

Wrzucaj, wrzucaj. Masz się czym chwalić 😉

Gratulacje! Wow! Kiedy zorganizujesz turniej?😀

Posted using Partiko Android

Dzięki 😀
Może już niebawem.

I am an automatic upvote bot, only for #steemmonsters, #steemmonster. If i liked your post, you will get an upvote. Only for Steemmonsters. Once a day, i published the posts, that have recieved an upvote.

This post is supported by $0.13 @tipU upvote funded by @cardboard :)
@tipU voting service: get instant upvotes + profit sharing tokens | For investors.


You have DRAMA!

To view or trade DRAMA go to steem-engine.com.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64605.91
ETH 3159.61
USDT 1.00
SBD 4.11