Sort:  

Ja też już od pewnego czasu zbieram. Obecnie ogórki. Posiałam też rzodkiewkę po raz kolejny i już ma ok. 5-ciu centymetrów.

@sweetsandbeyond u mnie ogórki jeszcze malutkie, ale np. u teściów już dawno temu zakiszone ;)

@grecki-bazar-ewy o taak wyjść do ogrodu po składniki na obiad to cudowna sprawa (i jaka oszczędność). Szkoda, że w Polsce ten sezon trwa tak krótko!
Tofu wywodzi się z kuchni azjatyckiej i tak naprawdę dopiero niedawno stało się dostępne u nas. Sekretem smaku tofu jest jego doprawienie i przygotowanie, bo samo w sobie jet raczej bezsmakowe. Tofu jest bardzo bogatym źródłem białka i wapnia, a przy tym, w przeciwieństwie do mięsa, pomaga obniżyć cholesterol i nadciśnienie. Przeciwdziała też rozwojowi nowotworów, szczególnie piersi i pomaga w menopauzie.

Tofu jest częstym gościem u mnie! Lubię je w różnych postaciach łacznie z koktajlami i ciastami:)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64107.62
ETH 3101.99
USDT 1.00
SBD 4.12