You are viewing a single comment's thread from:

RE: Masło Orzechowe 🥜🥜🥜 Nie tylko na kanapce! 😃 6 ZDROWYCH POMYSŁÓW

in #pl-wege6 years ago (edited)

Moni ja masełka różnej maści sobie robię. Zrobię niebawem wpis i podam moje pomysły. Kiedyś zrobiłam z różnych orzechów i pestek bez dodatku soli. Było wyśmienite smakowo! Biło na głowę sklepowe;)
Mam kilka sprawdzonych pomysłów więc wkrótce będzie post:)

U mnie kanapki z masłem orzechowym, marchewka i cayenne się sprawdzaja. Również z bananem, rodzynkami, miodem i masełkiem z fistaszków. Do tych pierwszych też trochę miodu można dodać. Wspaniała kombinacja smakowa!

Sort:  

Aga czekam na ten post o różnych masełkach orzechowych :)

Zrobi się niebawem. Obecnie chcę wstawić post z przepisem na marynatę do tofu i tempeh. Zrobiłam wczoraj i jest bardzo orzeźwiajaca.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64168.03
ETH 3172.76
USDT 1.00
SBD 3.84