You are viewing a single comment's thread from:

RE: Aloo Gobi, czyli indyjski sposób na kalafiora i ziemniaki 🥔🥕🥦🌶️

in #pl-wege6 years ago

Chętnie bym o ajurwedzie poczytał :) Byłem tylko na masażu, całkiem przyjemnym, paralecznicznym, ale bardziej relaksującym. Znając Indian to holistycznie do życia podchodzą, więc dlaczego by nie stosować tych mądrości w kuchni! :) Rany julek, jeszcze papadam samaś zrobiła! :D

Sort:  

Papadam smażyłam z gotowca haha Ale bardziej mi smakują te z mąki z czerwonej soczewicy.
Ajurweda piękna sprawa, cudne są masaże olejami, na samą myśl czuję te zapachy... 😊

Miałem taki masaż na Sri Lance :) Ładnie pachniały i byłem pod wrażeniem sprawności dłoni pulchnych pań masażystek ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63700.12
ETH 3136.09
USDT 1.00
SBD 3.83