Wierszokleci #6 na finiszu

in #pl-wierszokleci6 years ago (edited)

Jutro
kończymy VI edycję bojów #pl-wierszokleci
kto chętny niech do zabawy jeszcze leci

Trzy osoby okazały się zacne i tak miłe
opisały grypę a nie dajmy na to cholerę czy kiłę

tutaj ogłoszenie i zasady konkursu
by uniknąć po czasie zbędnego dyskursu

@wadera w Fungi te cholery sytuacji opisie
straciłaby 10 kilo, a może i życie

@kusior w Grypowe fluktuacje
opisuje medyczne letalne sytuacje

@barcisz w Chorej miłości malignie
marzy, że go urlop od życia rychło doścignie

Jutro podium #pl-wierszokleci zapełni się całe
zapewni najlepszym steemową sławę i chwałę


Sort:  

Nic nie ujmując - dla mnie umiarkowanie poetycki temat, tym większe gratulacje dla tych śmiałków, którzy stworzyli cokolwiek. U mnie niemoc, khe, khe.

Khe, khe słyszę szmery
czyżbyś chory do cholery
od grypy zaczyna się dziś jazda
czyś zwykły ceper czy też świarny z jajami
gazda

:)

Coś bierze, jakby na wędkę chwyta,
czy to grypa czy Marek Agrypa?

chwiejesz się jak na falach stara krypa
w trybach zdrowia piach mocniej zgrzyta

tajemnica w kichnięciu, oddechu skryta
wybija na wieczór gorączka sowita

Skrzeczy, charczy, w plucaach swista.
Nie zatancze juz dzis Twista.
Chorowac na Grype nie mialam w planie...
Na Grype mam rade - Morsowanie!

Z nosa maż mi jakaś leci,
kości bolą niebywale.
Khe, khe kaszel?
Kuźwa! Wszyscy tutaj chorzy.
Chyba od was się oddale.

Napisz proszę do mnie na chacie, mam sprawę do omówienia :)

Niestety nie nie jestem zarejestrowany na chacie.

To może discord?

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62280.19
ETH 2997.56
USDT 1.00
SBD 4.08