Jak odnaleźć na steemit ?

in #pl6 years ago

Siemka tu Betooven mam kilka pytań związanych z platformą steemit. Moja przygoda rozpoczeła się 4 dni temu udało mi się zebrać 210 followersów ale jak się okazało są to w większości puste, nie aktywne konta w dodatku trafiają nawet się konta tzw. Follower BOT. Składanki które wypuściłem posiadają bardzo słabe wyniki. Czy byłby ktoś miły i wytłumaczyłby mi jak zacząć. Zaczynam od zera nie posiadam żadnych wspomagaczy ...
Od czego zależy aby moje blogi, filmy miały duży zasięg ?

Sort:  

Myślę, że dobrym pomysłem będzie zapoznanie się z tym materiałem:

:)

Potem zapoznaj się też z tym FAQ i linkami tam wrzuconymi w komentarzach:

https://steemit.com/polish/@rafalski/faq-steem-and-polish-potrzebna-pomoc

Docelowo postaraj się jednak dość szybko trafić na polski czat:

https://steem.chat/channel/polish (trzeba mieć osobne konto, ale załóż najlepiej o tej samej nazwie). Tam znajdziesz dużo przyjaznych duszyczek, które z chęcią Ci ze wszystkim pomogą :)

Dzięki wielkie szacunek masz u mnie ogromny ^^ już czytam.

Jeśli jesteś tutaj dla muzyki, to może powinieneś spróbować innego portalu (opartego również na tej samej sieci Steem), np. DSound? On jest nakierowany na tego typu działania ;) Logujesz się tym samym kontem.

Zwracaj jednak uwagę na prawa autorskie. Zarabianie na czyjejś treści bez odpowiednich praw jest nie tylko prawnie zabronione, ale i niemile widziane tutaj.

Większość tak zaczynała. Pisz ciekawe rzeczy, a z czasem samo przyjdzie. Tylko to nie będzie po dwóch dniach. Nie wiem jak inni, ale ja tutaj raczej nie jest po to żeby posłuchać jakiś składanek i jeżeli je zobaczę to nawet w to nie wejdę.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60793.50
ETH 2910.51
USDT 1.00
SBD 3.59