04.06.2018 Dziennik psychola

in #pl6 years ago (edited)

Kurwa, ale miałem zjebane sny dziś. Jakiś pierdolony miks strzelanki i kurwa zombiaków. Cały mokry się obudziłem, chociaż sam nie wiem dlaczego. Łaziłem między budynkami, strzelali do mnie, ja do innych, później gdzieś w piwnicach, coś mnie goniło. Po chwili znalazłem jakąś kobietę tam ucięzioną co już z trupami siedziała i wołała o pomoc. Myślę, że z tego byłby scenariusz na coś podobnego do ludzkiej stonogi, czy jak to się ten film nazywał.
Obudziłem się koło 4 nad ranem, nie mogłem już zasnąć, tak byłem zdenerwowany. Zasnąłem koło 1 dopiero więc wyszło niecałe trzy godziny snu. To samo potwierdziła opaska i raport w telefonie. Znów będzie kolejny zjebany dzień.
Już przez jakiś czas było zajebiście a teraz znów pogorszenie zdrowia. Może dlatego, że się z Martą wcześniej pokłuciłem. Znów o kasę. Za każdym razem jak się pokłucimy to później kilka kolejnych dni mam zjebanych. Tym razem nie gadaliśmy przez 4 dni. Wkurwia mnie takie coś. Sama coś zjebie a później ma pretensje do mnie. Ale chyba wiele tak kobiet ma. Poprzednie miały to samo, matka i siostry też, więc pewnie jesteśmy skazani na taki los.
Dzisiaj znów trochę biegania, więc będę spompowany. Pasuje dziś nie spać po południu to może w nocy polegnę. Może dziś nie będę miał napadów lęku. Ostatnio już rzadko się zdarzały, leki faktycznie pomagają. Ale czasem jeszcze się to zdarza. Biorę Cital 20mg, już prawie pół roku. Na początku było faktycznie źle. Objawy przed leczeniem też już miałem bardzo męczące. Ale i tak czasami są takie dni, że się nie da funkcjonować.

Sort:  

@pieczarek, I gave you an upvote on your first post! Please give me a follow and I will give you a follow in return!

Please also take a moment to read this post regarding bad behavior on Steemit.

A co jeśli to nie był sen?

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98