06.06.2018 Dziennik psychola

in #pl6 years ago

Kurwa mać, zjebany dzień. Nie ma jak się obudzić wrzaskiem: może wreszcie wstaniesz i dziećmi się zajmiesz. Dosyć głośno. Jak się zerwałem, przestraszyłem się bo coś mi się śniło. Później cały czasbyłem spięty. Musiałem się położyć, żeby się uspokoić. I zasnąłem. A przez to nic do tej pory pożytecznego nie zrobiłem. Chujowy dzień. Chyba znów będzie trzeba gdzieś na noc pojechać. Dużo rzeczy mam zaległych, to też mocno stresuje.
Ostatnio poprawiałem swoje życie poprzez medytacje. DObra rzecz ale nie tak łatwo to ogarnąć. Chyba jeszcze nie do końca dobrze to robie, ale warto korzystać. Tak postarać się na 10 - 20 minut wyciszyć, o niczym nie myśleć. Pozwolić swoim myślom spokojnie błądzić. Czasem łatwiej jest to sobie wszystko poukładać.
Nawet prania mi się nie chce zrobić a już mi się nawet skarpetki skończyły.

Sort:  

Congratulations @pieczarek! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received
You published 4 posts in one day

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 71443.06
ETH 3660.17
USDT 1.00
SBD 3.73