09.06.2018 Dziennik psychola

in #pl6 years ago

Chyba miałeś już czkawkę. Znasz to uczucie gdy już powoli przechodzi, ale czujesz, że chyba jeszcze raz czkniesz i czekasz na to czknięcie ale ono nie przychodzi? Tylko pozostaje w takim zawieszeniu? Ja tak czasem mam, ale nie z czkawką... tylko z bólem w klatce piersiowej. Kiedyś je miałem, teraz dużo rzadziej, ale jestem czasem zmęczony. Wtedy mam taki lęk, takie oczekiwanie na to, że ten ból się pojawi. Że już nadchodzi i odczuwam jego preludium... i tak go nie ma tylko czekam i czekam chociaż już prawie jest. Strasznie chujowe uczucie przy czkawce. Przy takim bólu zdecydowanie gorsze. Tak się czasem objawiają moje lęki.

Sort:  

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69774.83
ETH 3620.03
USDT 1.00
SBD 3.72