04.06.2018 Dziennik psychola

in #pl6 years ago (edited)

Znów dziś miałem duszności i bóle w klatce piersiowej. Tak się zdenerwowałem, dobrze, że nie pracuje na razie. Położyłem się, trochę przeszło. Dziś chyba w aucie będę spał bo nie chce do domu wracać. Znów się nasłucham. Chociaż to nie pomaga, zawsze przecież może napisać wiadomość i mnie wkurwić, żebym się gorzej czuł.
Przed zaśnięciem znów mnie moje lęki trochę nachodziły. Staram się trochę medytować. Dużo książek słucham, czytam, podkastów też słucham. To pomaga oderwać się od moich problemów. Nie staram się ich całkiem omijać, trzeba stawiać im czoło. Ale to trudne jest. I czasem nasila objawy :( Czy ktoś z Was też ma takie problemy? Aha, pisanie dziennika mocno pomaga. Od około pół roku pisałem sam dla siebie, różne rzeczy. Jak się czuje, co mi się w dniu podobało a co nie. To też jest dobre, żeby zwolnić na chwilę i się nad sobą i swoim życiem zastanowić.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 66996.44
ETH 3098.15
USDT 1.00
SBD 3.72