My Cebuano Poetry #16: "Dawaton Ko" 💯

in #poetry6 years ago (edited)

anastasia-dulgier-524738-unsplash.jpg

"Dawaton Ko"

Isa ka adlaw ako nag damgo
sa kato nga damgo nag malipayon ko
pero sa akong pagmata
naa may luha sa akong mga mata

Nahibong ko ug ngano
sa diha ako nakahinumdom
di ako ang nakita sa akong damgo
nga ikaw nagmalipayon

Tuod ako gahilak sa akong pagmata
ang dughan nalipay nalang sa imong katawa
kay ang akong hinigugma nag
malipayon sa laing bukton
busa ako nang dawaton
para ikaw matunhay ugmagmalampuson

image source: Photo by Anastasia Dulgier on Unsplash

You'll enjoy the sweetness of life after savoring its bitterness. Thanks for reading dear friends. Any thoughts? you can freely comment it down below.

My Recent Cebuano Poetry

⛅⛅ Have a nice day everyone ⛅⛅
》》SPREAD THE VIBES《《

DQmRhDtjokAZnGKi4QwheqksKTFo6m4fsjMYsNNrsitC1xk.gif

ApexZachMarie

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63924.41
ETH 3120.23
USDT 1.00
SBD 3.88