You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nabi Menentang Kemusyrikan Ayahnya | 20180910 Pantun 003 ( Poetry ) #86

in #poetry6 years ago

Bereh ateuh bareh gron nyoe hikayat.
Bacut catatan nyang peureulee neusimak; bila neupeugot hikayat meusamboung, lhee boh paragraf phoun hana suah peugot, saweueb kana bak episode sa tentang pembukaan.
Dan saboh paragraf keuneulheueh pih meunan. Arti jih bek le pakek pembukaan dan penutop.
Meunyoe meuneuk peugot buka ngon peuneutob lam tiep episode jeut neu tipek panton lagak saboh stanza mantong bek leubeih.
Jadi watee ta baca antar episode beutoi2 meusambong.
Kekeliruan lageenyan na lon alami awai.
Meu'ah beh @pupu93, kon lon sok carong tapi seukada meubagi mantong

Sort:  

Terima kasih bang @lamkote atas masukannya, saya malah senang jika ada yang teliti dengan pantun saya. Ini sebuah masukan yang keren bang, Insyaallah pada edisi yang mendatangkan akan saya coba. Ayo ngopi pahit ! 😂😂☕☕

Siap.. Hahahahahaha

Abang ada di discord? Jika ya, tolong kirim id nya! Or invite saya pupu#6964

Saya jg gabung di sevenfingers. Ini lagi banyak laporan. Ntar kalo udah senggang saya hub di discord sevenfingers

OK brother. Confirmed!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70855.94
ETH 3844.90
USDT 1.00
SBD 3.49