Spacer po wiosennej łącesteemCreated with Sketch.

in #poland6 years ago

Witam Wszystkich

Jeszcze przedwczoraj padał duży śnieg pogoda była bardzo zła. Śmiałem się z tego ponieważ na Boże Narodzenie jak to zawsze nie było śniegu, a myślę sobie napada na Wielkanoc. Lecz wczoraj pogoda drastycznie się poprawiła wyszło słońce było 15 stopni na plusie śnieg się stopił a ja wyszedłem na spacer na łąkę. Oczywiście nie zabrakło mojego e-papierosa.
Tutaj zdjęcie z zachodu słońca i ładnej ^chmury^

Było bardzo ładnie chociaż na chwilę można było odejść od głośnego i zatłoczonego miasta.
Oczywiście miałem ze sobą rower co ułatwiło poruszanie się.

Po dłuższym spacerze nastąpił czas na powrót zaczęło robić się ciemno słońce było coraz niżej, a ja pojechałem nie tą drogą co trzeba...

Poszukując głównej drogi udało mi się wyjechać i wrócić do domu :D. Historia zakończyła się szczęśliwie przy okazji znalazłem mój zegarek, który zgubiłem rok temu!

Zdjęcia robione telefonem Huwawei P10 lite

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65935.31
ETH 3015.23
USDT 1.00
SBD 3.75