#Pasje: fotografika - 26 dzień konkursu z NAGRODAMI - "Zabawa w pstrykanie" :)

in #polish6 years ago (edited)

UWAGA - Zmiana w regulaminie - dopisuj w głosowaniu kawałek tekstu po I, II, III. Podobno ktoś dostał flagę za wpisanie w komentarzu "I" - wpisujcie proszę w głosowaniu I, II, III i potem jescze kilka wyrazów - bot chyba szuka takich krótkich odpowiedzi, a ja o tym nie wiedziałem, przepraszam. Ktokolwiek dostał flagę - proszę napisz do kogoś wyżej z pytaniem jak to można odkręcić - flagę może flagodawca odflagować, ja potwierdzę zalecenie konkursowe o głosowaniu.




Dwudziesty szósty dzień zabawy i ogłoszenie wyników (codziennego konkursu z NAGRODAMI) - "ZABAWA W PSTRYKANIE" - zapraszam :) . Piotr. @abc.love.steemit


Wszystkie prace ze wczoraj w komentarzach w poście wczorajszym (dzień 25) - tutaj


Prace nagrodzone - na dole tego posta.



Zasady krótko (u dołu postu dłuższa wersja):

  1. Umieść dziennie 1 zdjęcie Twojego wykonania w komentarzu do posta konkursowego (z danego dnia);
  2. W odpowiedzi pod zdjęciami, które lubisz - zagłosuj: I, II, lub III +

WAŻNE dodaj koniecznie kawałek tekstu, żeby nie dostać flagi za krótki komentarz;

3 Nagrody (patrz zasady szczegółowe poniżej w poście):

  • I miejsce: 100% mocy mojego upvota;
  • II miejsce 75% mocy mojego upvota;
  • III miejsce 50% mocy mojego upvota;
  • dodatkowo pierwsze 3 prace w konkursie dostaną 25% mocy mojego upvota


    Baw się dobrze - zapraszam serdecznie :)

(Rozszerzone zasady poniżej - proszę przeczytaj).







ZASADY szczegółowe:




  1. Każdy kto przystępuje do konkursu, umieszcza 1 zdjęcie dziennie (maksymalny limit dzienny) w komentarzu do tego posta (i /lub też postów w kolejnych dniach) do godziny 18:00 czasu polskiego dnia następnego (pierwszego dnia po umieszczeniu posta);

  2. Umieszczenia zdjęcia w konkursie jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na wszystkie punkty tego regulaminu;

  3. Zdjęcie musi być Twojego wykonania;

  4. Zdjęcie nie może zawierać postaci ludzkich z widoczną twarzą, numerów rejestracyjnych, numerów domów i innych znaków identyfikacyjnych i/lub naruszających prawo do prywatności i/lub intymności;

  5. Zdjęcie nie może zawierać dodatków (wstawek), nie może być: erotyczne, obraźliwe, ani obsceniczne, może być wyretuszowane jedynie automatyczną poprawą jakości programu graficznego, lub fotograficznego;

  6. Zamieszczenie zdjęcia jest równoważne ze zgodą na zamieszczanie go (i nazwy - nickaname - autora) w poście dnia następnego w sekcji zdjęć nagrodzonych i w ewentualnych postach z zestawieniami tygodniowymi, miesięcznymi, kwartalnymi, półrocznymi, rocznymi, czy innymi (zawsze podany będzie autor zdjęcia);

  7. Możesz napisać krótki opis przy zdjęciu (obowiązuje kulturalny język);

  8. Możesz podać aparat (sprzęt), którym zostało zrobione (ale niekoniecznie);

  9. Głosujesz (warunek bycia zakwalifikowanym do klasyfikacji i ewentualnych nagród) na 1-3 zdjęć (nie na swoje), które Ci się spodobały poprzez komentarz do wybranego zdjęcia/zdjęć - komentarz typu: "I" - (to zdjęcie dostanie 3 punkty), "II" - (to zdjęcie dostanie 2 punkty), "III" - (to zdjęcie dostanie 1 punkt) -

WAŻNE - dodaj koniecznie kawałek tekstu po I, II, III, żeby nie dostać flagi za krótki komentarz;


  1. Możesz, ale nie musisz dawać konkursowym komentarzom (ze zdjęciem/zdjęciami) i/lub upvota;

  2. Możesz robić postom konkursowym "Zabawa w pstrykanie" resteem (udostępnienie);

  3. Zamknięcie puli konkursowej o godzinie 18:00 czasu polskiego dnia następującego po dniu posta konkursowego (np. dziś sobota post konkursowy nr.21 - umieszczacie zdjęcia do tego konkursu nr.21 od godziny 19:00 dziś do 18:00 jutro - niedziela);

  4. Nagrody (dla umieszczających i jednocześnie głosujących - warunek):
  • I miejsce: 100% mocy mojego upvota;
  • II miejsce 75% mocy mojego upvota;
  • III miejsce 50% mocy mojego upvota;
  • dodatkowo pierwsze 3 prace w konkursie dostaną 25% mocy mojego upvota
    (Średnie wartości upvotów mogą się różnić z dnia na dzień i zależą od wielu czynników).


    14 Zasady te mogą być przeze mnie zmienione w każdej chwili, konkurs ten, może być wstrzymany, lub zakończony przeze mnie bez podania przyczyn;


    15 Posty ze zwycięskimi zdjęciami mogą zostać nieumieszczone z różnych przyczyn;


    16 Nagrody będą przyznawane tylko w dniu konkursowym, w którym oprócz mnie do konkursu przystąpi minimum 3 uczestników i zostanie oddane łącznie minimum 12 głosów (razem z moimi);


    17 Nagrody, mogą z jakiegokolwiek powodu być nieprzyznane (wypadki losowe i inne);


    18 Baw się dobrze ;) - zapraszam serdecznie :)


    19 Ewentualne straty moralne, materialne i inne - nie ponoszę za ewentualne, takowe odpowiedzialności.

Trzy zdjęcia (wraz z nickname autora) - te z największą ilością punktów zostaną umieszczone w poście następnego dnia konkursu.




Zapraszam do zabawy !


UWAGA: - uśmiech, zachwyt, trochę więcej szczęścia u oglądającej osoby - całkiem możliwe :)


Powodzenia i do dzieła.





Pozdrowionka i miłego dzionka.


Piotr.


PS: jeśli masz jakieś sugestie - proszę napisz.


Pa pa :)




I miejsce i 100% upvota uzyskuje @bdr90:







II miejsce i 75% upvota uzyskuje @magnus19:








III miejsce i 50% upvota uzyskuje @crayfish80










Dziękuję Wam wszystkim za zainteresowanie, dodawanie zdjęć i głosowanie.


Gratuluję zwycięzcom (czyli Wam wszystkim) za dużo wytrwałości, odwagi i wiele pięknych zdjęć. Gratulacje dla uzyskujących dziś nagrody, pocieszam tych z Was bez nagród - to jest jak w kalejdoskopie, dziś oni, jutro może Ty - zapraszam codziennie :)


Nagrody przy komentarzach (głosowaniach) do zdjęć wczorajszych.

Wszystkie prace ze wczoraj w komentarzach w poście wczorajszym (dzień 25) - tutaj

Pozdrawiam serdecznie :)

Piotr

@abc.love.steemit
steemit.chat : @abc.of.love
https://discord.gg/3b8GvQ8 : @abc.of.love

Sort:  

Pan Żuk :)
DSC06587.jpg

Niesamowity, przepiękny - rozwalił mnie :)

Dzięki :). Byliśmy z różowym na grzybach, ja oczywiście wziąłem aparat, więc zamiast grzybów, przywiozłem pełną kartę zdjęć :D

I- extra kolorystyka

II. żuczek o pięknym kolorku

III- Myślę?? Że z innego ujęcia, może bardziej z boku ciekawiej by wyglądał?

13703004_992228957562380_1333179104_n.jpg

II-niecodzienne ujęcie, fajny pomysł :)

III. słonko już się do kwiatów uśmiecha :)

Fajnie przeświecają przez jego płatki te promienie słoneczne.
Bardzo ładne.

przepraszam ale chciałem wtrącić moje 3 groszę.Wydaje mi się że nie zasłużenie zająłem 3 miejsce w tym konkursie.Czarno na białym widać że to zdjęcie kwiata uzbirało więcej głosów które w dodatku są mocniejsze.
Proszę o rozpatrzenie wniosku i ponowne wydanie prawidłowego wyniku ;-)

I Świetna barwa

I -oryginalne

III miejsce, szkoda, że kwiat nie jest ujęty od przodu. Ale ujęcie światła świetne!

I - super ujęcie

I miejsce zdecydowanie :)

II miejsce 75% upa w komencie powyżej - gratuluję :)

III miejsce 50% upa w komencie powyżej - gratuluję :) .

III-ciekawe ujęcie!

Masz swoj styl!! II

Ładne. To poprzednie zdjęcie torów trochę bardziej mi się podobało, ale ciągle - ujęcia super.

No ładnie, to muszę jeszcze jakieś tory dodać:)

I miejsce 100% upa w komencie powyżej - gratuluję :)

Dzięki:)

II Super bombka:)

Dzięki :)mi też się podobają ;p

Witam nową uczestniczkę i zapraszam codziennie :)

Podoba mi się to zdjęcie - fajna architektura i piękne niebo.

Pozdrowionka i miłego wieczorka :)

Piotr
@abc.love.steemit

Bardzo dziękuję i na pewno jeszcze nie raz tu zajrzę! :)

Bardzo mi miło :)

I . piękne niebo :)

Swansea .... III

III Fajne zdjęcie

Z wycieczki jednak ze dawno to było nie pamiętam miejscowości ups :) Za to kwiaty pięknie kolorowe

Wyglada jak w zrobiono w Holandii ... I

to jest jakieś miasto niedaleko Maidstone

No wlasnie.... specjalna krowa z futrem na zime....

20170612_173554.jpg

II miejsce. Świetne ujęcie. Ma klimat.

Dowiedziałem się właśnie że dostałem flagi za jednowyrazowe komentarze. Dokładnie chodzi o głosy na zdjęcia typu- I,II,III.Aby tego uniknąć dopiszcie do głosu coś od siebie.
Ktoś jeszcze dostał flagi?
Pozdrawiam

Kurcze - nie wierzę - bot jakiś dał te flagi? - ale poraga - a ja Wam doradzałem takie odpowiedzi. Przepraszam nie wiedziałem. Zaraz poprawięregulamin i dam ludzią znać.

Iflagtrash się nazywa. Lepiej uważać na przyszłość 😉

Nie przejmuj się, nikt nie wiedział. Teraz już wiemy
👨‍🎓

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61146.27
ETH 2924.49
USDT 1.00
SBD 3.58