You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dom prefabrykowany. Jak jest zbudowany? Czy wart jest Twojej uwagi?

in #polish6 years ago

Sposób budowania warty uwagi. Rozważam podobny schemat bo wyliczyłem, że taniej mnie to wyniesie (szkielet z drewna, obity płytami, w środek wata, na to gipsy, tynki itd.
Z tą różnicą, że chcę kopułkę :)

Sort:  

Technologia nadaje się do budowy nie tylko domów parterowych, widziałem nawet zabudowę szeregową wykonaną z prefabrykatów.

Mało tego, prefabrykowane moduły z CLT pozwalają na stawianie wielopiętrowych budynków.
Bo "prefabrykowany" nie oznacza tylko drewna KVH, może być CLT, a może nie być drewni w ogóle. Mam w planach artykuł o prefarbykacji w architekturze

Oczywiście że CLT też jest wykorzystywane, choć w przypadkach domów w których pracowałem zawsze występuje KVH nawet w domach piętrowych (parter i piętro). Wydaje mi się że różnica cen będzie znaczna choć tego nie wiem. Co do innych materiałów niż drewno to sprawa oczywista wiele domów z wielkiej płyty budowanych w latach '80 było budynkami prefabrykowanymi.

ooooo kopulka moje marzenie ... i chyba na marzeniu sie skonczy :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69093.99
ETH 3768.57
USDT 1.00
SBD 3.44