Zaproszenie na moją prelekcje o STEEM w Lublinie [VIDEO+TEKST]

in #polish6 years ago (edited)


Chciałbym was zaprosić na konferencje z okazji otwarcia siedziby firmy @FlyingAtom w lublinie będę tam prelegentem. Temat mojego wystąpienia to “STEEM – Minimum, które musisz wiedzieć.” czyli proste i skuteczne wprowadzenie nowych osób w blockchain Steem. Dla osób, które nie miały wcześniej do czynienia z STEEM. Powiem o najważniejszych aspektach funkcjonowania sieci. Osoba, która obejrzy moje wystąpienie powinna z powodzeniem móc zacząć przygodę z siecią.

Odbędzie się ona 21 Lipca w Lublinie w Hotelu Europa
Więcej informacji KLIK @bithubpl

Jest to dokładnie dzień przed naszym Warszawskim meetupem, na który serdecznie zapraszam. KLIK


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Cieszymy się, że coraz więcej osób mówi o Steemie :) Powodzenia i gratulujemy upvote'u od DTube'a!

Hej, a ja się cieszę że różne portale i magazyny - jak wy dołączacie. Zamówiłem wasz pierwszy darmowy numer, mam nadzieję ze będzie to dobra lektura.

Bardzo się cieszymy, że postanowiłeś zamówić nasz magazyn! Prace nad nim są na wykończeniu i niedługo powinieneś dostać pierwszy numer

O super, przekaże swoim znajomym w Lublinie :)

To się dobrze przygotuj, bo będę miał kilka ciekawych pytań ;)

Brzmi jak groźba :D

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63754.85
ETH 3055.95
USDT 1.00
SBD 3.85