Lepiej coś napisać... - Zabawa Literkowa #7steemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago (edited)

Lepiej udział wziąć w zabawie,
Niż samemu siąść przy kawie.


Lepsze lody dla ochłody,
Niż na głowę kubeł wody

IMG_20190616_132529.jpg


Lepiej do rana tańcować,
Niż rano nocy żałować.


Lepiej maliny rwać z krzaka,
Niż na obiad wcinać Maka.


Lepiej od rana iść w gości,
Niż wybierać z ryby ości.


Lepiej cały dzień polewać,
Niż o suchej gębie śpiewać.


Lepiej stary chłop u płotu,
Niż gołowąs bez polotu...


No dobra, przesadziłam...
Chyba pora już spać, bo od tego tworzenia mózg mi się przegrzał... ;-)
O tej godzinie rymowanie powinno być prawnie zakazane ;-)


wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa
Posted using Partiko Android

Sort:  

Lepiej rymowac po nocy
Niż gdy śnią ci się chłopocy

Ahh, chyba nie mam tej lekkości układania wierszyków co Ty ;)

No jak to, wierszyk świetny 🙂
I reguły "Lepiejstwa" spełnia i jeszcze trochę gwary wiejskiej wpletłaś😉

Lepiej udział wziąć w zabawie
Niż przeleżeć dzień na trawie😁

Posted using Partiko Android

Też tak myślę, jest żart i gwara super :-)

Congratulations @agullax! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 1000 upvotes. Your next target is to reach 2000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Podobno tak jest z lepiejami że jak się zacznie, to już ciężko skączyć i można się od nich uzależnić ;) Świetne lepieje @agullax :-)
Dziękuję Ci za udział w zabawie i za dużą dawkę humoru. :-)Pozdrawiam.

Nie ma za co dziękować, jak widać tylko konkurso-zabawy mnie motywują do pisania (f**k, to chyba wada...).
I nie chodzi w nich o wygraną a o wyzwanie jakie przede mną stawiają, a ja chyba lubię wyzwania 😉
Brawa dla Was za to, że potraficie mnie zmotywować, bo niewielu do tej pory się to udawało 😏

Posted using Partiko Android

Lepiej by Agu pisała,
Niż swój talent marnowała.


Jakby ktoś jeszcze nie wiedział to informuję, że ten post @agullax z jej supertekstami wygrał Zabawę Literkową #7!

O borze szumiący! Dopiero teraz to zauważyłam!
Ej, a sobie też wkleiłeś takie info? Bo chciałabym zauważyć, że nie sama wygrałam tę Zabawę Literkową 😉

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61372.42
ETH 2928.56
USDT 1.00
SBD 3.66