Letnie zachody słońcasteemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago (edited)

Co mi się kojarzy z latem?
Oj miałam zagwozdkę na cały tydzień. Myślałam i kombinowałam i jakoś tak żaden z pomysłów na zdjęcie nie zagrzał dłużej miejsca w moim serduszku. Aż do wczoraj.
Z racji wolnej soboty, po odbębnieniu domowych obowiązków, nie wiedziałam co począć z "bezobowiązkowym" wieczorem i szukałam inspiracji w sieci. Obcy oglądał żużel i mi nie pomagał w szukaniu rozrywek innych niż okupowanie kanapy, a ja... oj miałam ochotę się rozerwać. No i udało się, portale społecznościowe ruszyły mi na ratunek i po szybkiej zmianie odzienia na bardziej wyjściowe, ruszyliśmy na "święto dyszla" - jak to nazwał mój luby. ;-)
Ostatni raz na takim festynie byłam za czasów gimnazjalnego dzieciaka i w najśmielszych snach nie przypuszczałam, że jeszcze kiedyś wezmę udział, a już tym bardziej nie sama. Po wejściu miałam lekki atak paniki, jak zobaczyłam tą tłoczącą się gawiedź i już chciałam uciekać, ale w porę przypomniałam sobie, po co ja tam konkretnie przyjechałam.
Na koncert!


1.jpg


No bo cóż innego lepiej definiuje moje udane lato, jak nie koncerty. Festiwalowe lato, to moje marzenie i jak kiedyś wygram w totka, w którego oczywiście nie gram, to biorę dwa miesiące bezpłatnego urlopu i zaliczam wszystkie w Polsce. :-)
A wracając na ziemię, nie myślałam, że aż tak bardzo lubię reggae. Ubawiłam się świetnie, mimo że głównie tylko słuchałam - jakoś taniec pośrodku stadionu sportowego średnio do mnie przemawiał. W ostatnich minutach dnia, gdy słońce zdążyło mi się już schować za horyzont, przypomniałam sobie o dwóch konkursach w naszym "blokczejnie" i szybciutko cyk, parę zdjęć.
Wybrałam jedno i tym jednym zgłaszam się do dwóch konkursów: złapałam resztki zachodu słońca i pokazałam moją definicję lata. Mam nadzieję, że regulaminy tego nie zakazują...


Zdjęcie zrobione telefonem Lenovo K6 Note

Sort:  

Regulamin "Sfokusowanych" tego nie zabrania, poza tym w razie czego zawsze można go trochę ugiąć ;P
Zdjęcie bardzo fajne, sama lubię bardzo fotografie na których widać w tle piękny zachód, a na pierwszym planie czarne drzewa, budynki czy postaci :)

No to mamy podobny gust 🙂
Natomiast mój Obcy jak zobaczył co zamierzam dodać, to jakby mógł, to by mnie w realu oflagował, bo: "przecież tam nic nie widać!"😉

Miło, że bierzesz aktywnie udział w konkursie, może to i też z motywuje inne osoby;-) no zdjęcie ciekawe ;-) Pozdrawiam

Congratulations @agullax! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 800 upvotes. Your next target is to reach 900 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Hello agullax, welcome to Partiko, an amazing community for crypto lovers! Here, you will find cool people to connect with, and interesting articles to read!

You can also earn Partiko Points by engaging with people and bringing new people in. And you can convert them into crypto! How cool is that!

Hopefully you will have a lot of fun using Partiko! And never hesitate to reach out to me when you have questions!

Cheers,
crypto.talk
Creator of Partiko

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71138.51
ETH 3842.89
USDT 1.00
SBD 3.48