You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mój rok z Tematami Tygodnia

in #polish5 years ago

... o czym ma pisać osoba, która zasadniczo uważa, że nie ma za wielu ciekawych rzeczy do opowiedzenia?

Serio @bowess? Dla mnie jesteś tutaj Gwiazdą! To dla Ciebie i dosłownie kilku innych osób, kieruję moją przeglądarkę w tę stronę internetów. Nie twierdzę, że brakuje w naszej społeczności dobrych treści ale gwiazd jest tu tylko kilka :-D (i nadal jest to o kilka więcej niż gdziekolwiek indziej).

Niedawno w rozmowie z Wilkiem na czacie stwierdziłam, że napisałam może 2-3 wartościowe posty.

Czy to przez Wilka? To będę musiał z nim porozmawiać, mam tylko nadzieję, że go nie pokruszę ;-). Nie widziałem ani jednego Twojego postu, który nie byłby wartościowy, tyle w temacie.

Sort:  

Owszem - serio. Tak siebie postrzegam. :) Raczej osoba zwykła zupełnie. I tak - wiem, że Ty jesteś mój Steem Friend numer 1. - blockchain nie kłamie.
Wilk oponował i nawet przeprowadził rozmowę wychowawczą. ;)

Jestem też Twoim Fanem nr 1. Zawsze na Twoich koncertach stoję w pierwszym rzędzie. I bardzo się powstrzymuję, żeby nie rzucać w Ciebie majtasami. :-D

Raczej osoba zwykła zupełnie.

I jeszcze na dodatek skromna jest!

Wilk oponował i nawet przeprowadził rozmowę wychowawczą. ;)

Jednak dobry z niego chłopak. Ale jeśli rozmowa wychowawcza nie wystarczyła, to może potrzebna interwencja?

Bardzo miły jesteś @alcik 'u, bardzo miły! :)
Wyobrażam sobie rzut koszulą męską w krateczkę. ;)

Bo się powstrzymuję? :-D
No gdybym ja był gwiazdą, to chciałbym żeby dziewczyny rzucały we mnie swoją bielizną, ale rozumiem, że to nie musi działać u każdego :-). A koszuli w krateczkę nie posiadam. Ach te stereotypy ;-P. Ale mógłbym pomyśleć o tym żeby zakupić specjalnie do rzucania, te jak je mój kolega z Podlasia nazywa - żonobijki (jeśli już przy stereotypach jesteśmy).

żonobijka
Źródło: wikipedia

I już mi wesoło. :D
Jak to? Pracownik IT nie posiada koszuli w krateczkę? Może w prążki chociaż? Nawet ja posiadam dwie koszule w prążki.

Żonobijka nie może być taka nowa i biała. Na zdjęciu powyżej widzimy coś, co ma potencjał ewentualnie stać się tworem właściwym - kruche pierwociny żonobijki, których prawidłowy rozwój może zaburzyć proszek do prania i wybielacz.
Żonobijka dojrzała poniżej na Zdzisławie.

dyrman.jpg

Panowie pozwolą, moja żona - ZOOOFIA!

W takim razie kupuję i pod koniec przyszłego kwartału pierwsza będzie gotowa.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63094.38
ETH 3148.11
USDT 1.00
SBD 3.88