You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hipokryzja Sprzątaczek - Riposta. Dlaczego działanie Polish Cleaners jest dobre?

in #polish6 years ago

Co do zdjęcia w Twoim artykule o reprezentacji to chyba Twój artykuł nie opiera się na zdjęciu, no bo jak? Przecież tematem artykułu jest skład reprezentacji a nie to co na swojej grafice o składzie reprezentacji napisał portal laczynaspilka.pl.

Sort:  

Na zdjęciu jest wymieniony skład reprezentacji, a ja omawiam dokładnie każdego piłkarza ze składu reprezentacji.
Imo jest to sztandarowy przykład użycia prawa cytatu w ramach wyjaśnienia bądź polemiki. Nawet można byłoby to podpiąć pod nauczanie, bo wiele tam nauki. :D

Na zdjęciu jest wymieniony skład reprezentacji, a ja omawiam dokładnie każdego piłkarza ze składu reprezentacji.

A moim zdaniem jest to dokładnie przypadek z artykułem o ptakach leśnych i czyimś zdjęciem dzięcioła :-).

Nie chcę się spierać dla samego sporu, tylko pokazać że dla mnie to nie jest wcale oczywiste.

Ale to nie jest zdjęcie zawodników biegających po murawie, stadionu, flagi...
To jest lista nazwisk przedstawiona na grafice i ja na tej liście nazwisk opieram swój post.
Żeby nie być gołosłownym - przejrzyj sobie różne takie wpisy na stronach internetowych. Praktycznie wszyscy wykorzystują tę grafikę. Oczywiście nie jestem zdania, że jak wszyscy mogą bez powodu to ja też, ale widać, że jest to normalność.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63410.49
ETH 3058.61
USDT 1.00
SBD 3.99