You are viewing a single comment's thread from:

RE: Głodówka i Intermitting Fasting

in #polish5 years ago

Super artykuł, ale powiem z własnego doświadczenie, że dla mnie Intermitting Fasting jest super rozwiązaniem i to ze względów zdrowotnych (a efekt utrzymania wagi, a nawet chudnięcia jest efektem ubocznym). Moje okno żywieniowe jest od 9:30 do 18-19. Po pierwsze, nie cierpię jeść wieczorami, bo nie mogę zasnąć i czuje jak zalega mi na żołądku cokolwiek zjem po 19. Następna rzecz - zdrowotna - gdy się choruje na jelito drażliwe dieta ta jest wybawieniem, nawet jeśli się zje całą ukochaną pizzę ( gdzie pszenica mi szkodzi) - to jeśli zjem ją około 18:00, a następnie śniadanie o 10:00 to nie mam żadnych dolegliwości ze strony jelit. Także moim zdaniem nie należy wierzyć we wszystkie diety, czy głodówki, tylko sprawdzać co nam osobiście odpowiada. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59241.52
ETH 2989.75
USDT 1.00
SBD 3.71