Dragonfly Lure - Recenzja przynęty z Aliexpress #1

in #polish6 years ago

IMG_20170825_084337.jpg

Nie jest to pierwsza przeze mnie kupiona przynęta z Aliexpress , ale zacznę od niej :)
Gumowa przynęta dostępna w ofercie LONGYUPING Fishing Tackles Store.
Została zrobiona z bardzo dobrej jakości sylikonu.
Dostępna w dwóch rozmiara 4cm i 5cm oraz w trzynastu wariantach kolorystycznych.
Rozmiar 5cm jest stworzony do łowienia okoni oraz pstrągów, lecz przyłowy w postaci sandaczy i szczupaków często się zdarzają , mniejszą wersją raczej będzie dobra dla osób, które lubią polować na białoryb (nie próbowałem ale spora szansa jest na to, że leszcz, wzdręga, czy nawet płotka zassie przynętę).

IMG_20170825_091931.jpg

pstrąg.jpg

Dragonfly, która imituje larwę ważki bardzo dobrze się prezentuje podczas łowienia techniką opadu lub w drop shocie.
Osobiście testowałem jedną i drugą opcje ale DS u mnie zawsze wygrywa :)

sandacz1.jpg

Testowana w rzekach górskich, rzekach nizinnych, jeziorach oraz w wodach morskich.
Przy każdej wyprawie gdy używałem tej przynęty nie zdarzyło się tak, abym nic na tą przynętę nie złowił.
Jest to jedna z przynęt z mojego arsenału bez której nie ruszam na okonie (chyba że jestem w trakcie testowania innej, ale mimo to i tak posiadam ją w pudełku)

sandacz2.jpg

Co do kwestii zakupu na Aliexpress...
Majfrend sprzedaje je po 50 sztuk. a dokładnie 5 wybranych przez nas kolorów, każdy pakowany po 10 sztuk.
Cena to 8.65$ - 9.33$/ 50szt. , w zależności od wybranej wielkości gumy. Na PLN to będzie ~32zł - ~34zł za 50 sztuk.
Kolory wybieramy poprzez wpisanie cyfr odpowiadających kolorowi przy zamówieniu (patrz zdjęcie niżej).
Jeżeli tego nie podasz sprzedawca wysyła losowe kolory.

dragonflyjak.png

Dla chętnych podaje link: http://bit.ly/2EuJZu2

szczup1.jpg

Na koniec umieszczam filmik zrobiony w tamtym roku z pracą oraz efektywnością przynęty DragonFly.
Pozdrawiam Wszystkich

Sort:  

Dobry wpis. Mam tylko jedną uwagę. Odradzam zaczepianie przynęt o przelotkę jak na zdjęciu. Grot haka potrafi ją porysować co się odbije na długości rzutu a w skrajnych przypadkach może niszczyć linkę. Jeśli już zaczepiać o przelotkę to lepiej za stopkę.

Zaczepione jedynie do fotki :) tak najlepiej się prezentowała :)

A no jak tak to się udało.

nooo, bez gumek to nie warto nad wodę ruszać ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64485.37
ETH 3156.53
USDT 1.00
SBD 4.05