Maturzyści stracili kontakt z rzeczywistością?

in #polish7 years ago (edited)

Na Uniwersytecie Wrocławskim zaobserwowano niespotykane chyba dotąd zjawisko. Młodzi ludzie aplikujący na wyższą uczelnię dołączają do swoich dokumentów zdjęcia ze Snapchata!

Do tego mają problemy z wypełnieniem formularzy przyjęć na studia! W przypadku, kiedy nie posiadają drugiego imienia, nagminnie w polu gdzie powinno się ono pojawić, wpisują ''nie mam''. W efekcie na drugie imię mają: "nie mam" :).

Czyżby młodym ludziom zatarła się granica między żartem a powagą?

Chociaż... takie zdjęcie w legitymacji studenckiej jest nawet fajne :D

http://deser.gazeta.pl/deser/7,111858,22081394,maturzysci-stracili-kontakt-z-rzeczywistoscia-uniwersytet-wroclawski.html

Sort:  

Jak to było z tym drwalem...?

pokolorować trzeba było.....

Serio? :D w sumie ja tez mogłabym mieć zdjęcie na legitce z filtrem ze Snapa, fajnie by to wyglądało :D

Czytałem o tym ostatnio i po prostu... przez chwilę myślałem, że to 1 kwietnia.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61757.83
ETH 2905.75
USDT 1.00
SBD 3.62