Hasłozgadywanka - informacja specjalna

in #polish5 years ago

gift.jpg

Dziś obdzieliłem swoimi upvotami wszystkie aktywne posty wszystkich dotychczasowych zwycięzców Hasłozgadywanki (1-72).
To takie moje skromne podziękowanie za uczestnictwo w tej zabawie.

Sort:  

Nawet ja zostałam obdarowana :) A nigdy nie wzięłam udziału w Twojej zabawie :)
Dzięki... :)

Kilka osób spoza zabawy tez obdzieliłem swoimi upvoatami. Mam nadzieję, że choć minimalnie Wam poprawiłem statystyki, bo to było całe pół godziny mojej bardzo ciężkiej pracy :-)

Dzięki anadello.

oo, były prezenty?!
dzięki @anadello :)

Bardzo symboliczne...

UP i wieczne wsparcie 🎁🎉

To my ( i nasze szare komórki) Tobie dziękujemy za przednią zabawę :)

W takim razie moje szare komórki też dziękują za to podziękowanie.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64513.75
ETH 3146.11
USDT 1.00
SBD 3.95