Sort:  

Jest taka opcja z kołem ratunkowym:
zostają wtedy dodane dodatkowe 2 litery ale traci się możliwośc w umieszczeniu w Galerii Zwycięzców Rózozgadywanki. Za to zawsze można zadzwonić do przyjaciela ;)

A ja czytałem w regulaminie że wtedy miało być dodanych 5 literek. To jak to w końcu jest?
W zasadzie, to powinienem targować się o więcej literek, bo niniejsza dyskusja, pokazująca jak wielkim zainteresowaniem cieszą się Twoje posty, pozwoli Ci szybciej osiągnąć kolejny poziom reputacji...

O to widze że doczytałeś te malutkie literki na końcu regulaminu :-) Była tam faktycznie taka opcja dodania 5 literek i odnosiła się do konkretnego przypadku: gdyby hasło okazało się dla osoby odgadującej za bardzo zawiłe. Ale twórców hasłozgadywanek ona nie dotyczy. I dla tego nie mogę dołożyć więcej niż 2 literki ;)

Moja ostatnia propozycja: dajesz mi trzy i pół litery. Podobno dziś miała być taka promocja dla wszystkich.

Fakt promocja!
W ramach promocji dla twórców hasłozgadywanek jest przewidziane trzy litery dodatkowe :)
Tak wygląda teraz hasło do odgadnięcia :

B-
S--ń-e
Ś-ie-i

A gdzie jest to pół litery bo nie widzę?

Aby uzyskać dodatkowe pół litery trzeba wysłać sms w komentarzu pod tym postem o treści: Do odgadnięcia hasła dzieli mnie jeszcze pół litery.

Oto mój sms:
"Do odgadnięcia hasła dzieli mnie jeszcze pół litery.Proszę o te pół litery."

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63849.10
ETH 3132.18
USDT 1.00
SBD 3.89