Sort:  

Dzięki. Robiłem kiedyś takie szkolenia dla zespołów sprzedażowych. Czasami otwierały ludziom oczy na przyczyny ich aktualnej sytuacji.

To jest dobre daje do myślenia, przypomniałeś mi o tym.
Tu jest film jak profesor tłumaczy studentom, fajny trochę śmieszny.

No patrz...a ja musiałem książkę przeczytać "Psychologia i życie" autorstwa Zimbardo & Ruch. Ów eksperyment jest jednak starszy niż ten film. A książkę polecam :-)

Z przeczytania książki zapewne coś ci jeszcze zostało w głowie, ja widziałem tylko ten film.

Zostało i to dużo. Do dziś często z niej korzystam dla przypomnienia, przez 15 lat była to moja "biblia" w pracy.

To czym Ty się zajmowałeś, jeśli mogę zapytać

Szkoliłem zespoły handlowców w swojej firmie. Tak w skrócie.

A teraz jesteś podróżnikiem tak.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68342.52
ETH 3806.60
USDT 1.00
SBD 3.63