You are viewing a single comment's thread from:

RE: LISK i głosowanie na delegatów

in #polish7 years ago

Według tego https://dpostools.com powinienem dostawać 8,5 lsk za miesiąc ja se swoimi delegatami dostałem od głosowania 02.09.17 tylko 7 sztuk. jak na szybko sprawdzałem z grupy GDT brakuje mi 4 delegatów. Trzeba się rejestrować na tej grupie w ręcznie wypłacać liski czy automatycznie płacą.

Sort:  

to nie sprawdzaj na szybko. to nie jajko, nie spiesz się :-) Jak brakuje 4 delegatów to ucieka Ci bonus. Wiec pewnie jesteś silver. Warunek jest że trzeba mieć wszystkich, żeby być gold. Od przelewów odliczane jest 0.1 LSK prowizji. Dlatego nie warto strzelać na ślepo. Niektórzy delegaci wypłacają minimum 1 LSK, żeby zaoszczędzić nam zbytecznych kosztów.

Tak zrobię to na spokojnie, żeby sprawdzić ile mam lisków do wypłaty muszę się zarejestrować tutaj https://liskelite.com do innych grup też muszę się zarejestrować, niektóre liski dostaję i nie wiem skąd.
Ps. Miałeś podać mi swoich delegatów zagłosuję tak samo nie chcę znowu coś spieprzyć i stracić liski za ponowne głosowanie.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67296.35
ETH 3777.99
USDT 1.00
SBD 3.57