You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak zarobić na forku? O.o

in #polish7 years ago

Raczej nigdzie nie znajdziesz bo tak naprawdę nikt nie wie jak będzie.Bywało tak że BTC spadało a alty szły do góry, ja tego nie jestem w stanie przewidzieć, sam bym chciał wiedzieć, a wszędzie sama spekulacja. Tylko piszą, może pójdą do góry, lub spadną, tyle to i ja wiem. Nie będę się nad tym rozpisywał wiesz o czym mówię.

Sort:  

Tak wiem, jedyne jest pewne to że nic nie jest pewne.
Bardziej chodziło mi na ile możliwy jest ten stenariusz według innych nie tylko mnie. Bo mi szczerze wydaje się najrealniejszy ze wszystkich.

Wszystko jest możliwe najlepiej przygotuj się na każdy

Trudno się przygotować na każdy scenariusz kiedy jeden scenariusz pozwoli mi zyskać a drugi stracić.

Właśnie! I bądź tu mądry, trzeba mieć kasę i tyle. A jak jej nie ma zostaje ryzyko. Sam nie wiem co mam zrobić chcę dokupić Steem ale nie wiem czy już, czy czekać bo może jeszcze spaść

Ja narazie się przyglądam sprzedałem mojego ETP z około 10% zyskiem a bym poczekał do dziś to bym sprzedał z 120% zyskiem ( a ja cieszyłem się z 10% bo byłem pewny że przez fork to on tylko spadnie) jak człowiek zachłany to źle jak nie zachłany to mało zarobi.

No widzisz gdybyś poczekał byś miał więcej, tak mówisz, a jak by spadł to byś mówił że dobrze zrobiłeś że sprzedałeś i zarobiłeś. Franuś to już historia zarobiłeś i się ciesz. Zarób dziennie tylko 10% pomnóż to przez rok lub dwa zobacz jaka Ci kwota wyjdzie. Dopiero zaczynasz jeszcze takich sytuacji będziesz miał pełno. Ja nie handluję, dokupuje i trzymam, czas pokaże jak wyjdzie.

Wtedy bym wynił swoją zachłaność a teraz winie jej brak. Ja staram sie sprzedawac tylko poto by kupic taniej. Jeszcze nie wypłaciem

Tak wiem, ale rzadko się zdarza tak, że sprzedaż na górce, a kupisz na dołku, ale próbuj kiedyś się uda

Zobacz co się stało przez noc, na ile BTC skoczyło. Naprawdę ciężko przewidzieć rynek.
Ps. mam już 100% VP mogę już Ci oddać swój głos

Dzięki, ciekawe jak się zachowa przy przekroczeniu 6k$.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68031.50
ETH 3788.85
USDT 1.00
SBD 3.68