You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dorobiłem się nowotworu...

in #polish7 years ago

Może nie czepiaj się tylko jakoś delikatnie zwróć uwagę, dla mnie zwróciłeś dwa razy ja z tego dymu nie robię. Tylko że niektórzy mogą poczuć się urażeni, w końcu inni też widzą te wpisy po co znowu jakaś wojna.

Sort:  

Nie wiem jak delikatnie zwrócić komuś uwagę. Zwłaszcza, gdy ktoś nie chce, aby mu ją zwracano. Wypiszę błędy? Źle, dostaję odpowiedzi w stylu

Czy masz coś do dodania odnośnie tematu posta? Bo jeżeli nie :) to takie komentarze możesz pisać sprawdzając dzieciom wypracowania :)

Zapytam o interpunkcję? "A czy to ważne? Co się czepiasz?". Często też dostaję odpowiedź "nic nie napisał, nic nie wnosi, napisz coś najpierw". Choć było kilka pozytywnych odpowiedzi, ktoś coś poprawił. I to cieszy, dla mnie jest to mój pozytywny wkład w społeczność, może kiedyś jakieś artykuły dojdą.
Naprawdę, wiele postów tutaj woła o pomstę do nieba. Niektóre z nich aż bolą.

To ja już nie mam pomysłów.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70453.17
ETH 3808.25
USDT 1.00
SBD 3.51