Naturalny BOTOX ust !

in #polish6 years ago (edited)

Użądlenie przez pszczołę !!!!!!!!!!!!!

Desktop1-001.jpg

to tak wygladalo jak zaczynalo w oczach puchnac .... teraz mam goraczke i potworny bol ....a juz kilka godzin minelo !!!!!

Od dziecka bylam przekonana ze pszczoly po uzadleniu umieraja ....

i tak tez jest jak w panice probujemy wyrwac pszczole z naszego ciala ...i tym samym wyrywamy jej zadlo ....

jezeli zostawimy pszczolke by sama zadlo wykrecila i sobie odleciala to przezyje .....( wiec jezeli to mozliwe to dajmy jej szanse, pszczoly nie sa agresywne, one poprostu sie bronia)

:) Po uzadleniu nalezy w pierwszej chwili przemyc to miejsce i posmarowac octem ( najlepiej jablkowym) ja mialam dzis pod reka tylko balsamicny ...ale i tak napewno pomogl ... ( mysle ze gdybym odrazu nie zareagowala, to opuchlizna bylaby owiele rozleglejsza )

Pszczolka uzadlila mnie w pracy, wiec nie moglam odrazu jechac do domu, jak wrocilam zrobilam sobie oklad z sody i octu na przemian .....ale goraczka caly czas byla potworna w ustach, bolaly mnie zeby, podbrodek, cala dolna szczeka, w sumie nadal boli, tyle ze goraczka juz zeszla ....

Powiem ze w zniwelowaniu dolegliwosci pomogl mi owoc Papaya ...ktory ma cudowne zdolnosci, zawiera skladnik zwany papaina, ktora rozklada substancje z zadla, niweluje bol i swiad! wystarczy pocierac owocem miejsce uadlenia!

Dobrymi sposobami na uzadlenie to:

  • soda oczyszczona
  • czosnek
  • amoniak
  • cebula
  • sol zmiekczajaca mieso( zawiera papaine)
  • miedziane monety
  • antyperspirant
  • ocet ( najlepiej jablkowy)
  • chlodny kompres
  • bloto
  • papaya

Takze jeszcze raz:
Pamietajmy, nie panikujmy, nie wyrywajmy odrazu pszczolki zeby nie stracila swojego zadla, dajmy jej samej je wykrecic to wowczas przezyje.

Po uzadleniu odrazu posmarujmy miejsce octem lub uzyjmy jakiego kolwiek z wymienionych produktow.

Jezeli nie jestesmy alergiczni na uzadlenie to obejdzie sie bez lekarza, w przypadku alergii lepiej skonsultowac sie natychmiast z lekarzem ....

Jezeli pszczola uzadli nas w gardlo to szukajmy natychmiast rurki i wlozmy ja sobie w gardlo zanim spuchnie i nie dostaniemy juz powietrza, starajmy sie nie panikowac i dzwonimy na pogotowie ...lub jak najszybciej szukamy pomocy....

Ja na szczescie nie jestem alergiczna na jad pszczoly :) wiec obylo sie bez lekarza :) calkowicie na domowych sposobach :)
Do jutra zapewne zejdzie calkiem opuchlizna i przestanie bolec!

Pozdrawiam i prosze miejcie oczy otwarte :)

Sort:  

Ja polecam czosnek, sok z cytryny i olejek lawendowy ale jak najszybciej!
Zagoi się Anetko, głowa do góry :)

Dziekuje juz dzis jak reka odjal :) probowalam wszystkiego i szczerze mowiac najlepiej pomogl mi owoc papaya :) bol odchodzil niemalze odrazu !!!! przykladalam przez caly wieczor co chwile nowy plasterek i dzis juz jest ok :) ...

Poprawka tylko co do owada, to byla chyba OSA!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61757.83
ETH 2905.75
USDT 1.00
SBD 3.62