You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rok Tygodnika!

in #polish5 years ago

Do tygodnika dołączyłam w trakcie przygotowywania trzydziestego trzeciego numeru pełna obaw czy się nie pogubię. Czy nie jest to zbyt ambitne zestawienie - ja i Tygodnik? Barbarossa uspokajał, że trzeba tylko przejrzeć kilka tagów i wybrać te najbardziej interesujące wpisy. Ale przecież... wybór tych najlepszych będzie zawsze subiektywny. Na szczęście zawsze kogoś można było spytać, porównać odczucia, poradzić się. Bywało, że podrzucano mi coś fajnego do poczytania: "o, patrz tu jest ciekawy tekst zobacz czy czy nie będzie pasował do działu"...Bywało, że decyzją Naczelnego coś mi z działu ubywało, bo akurat ten artykuł lepiej się odnajdywał np. w dziale Nauka.. I ani się obejrzałam a z trzydziestu trzech latek zrobiła się pięćdziesiątka. Ale nie ma co się bać - z taką ekipą jeszcze niejeden jubileusz będziemy obchodzić; oby tylko Barbarossie sił starczyło by to wszystko pilotować. Dzięki wszystkim ze te wspólne 17 numerów. W następnym tygodniu pięćdziesiąte wydanie a potem... numery setny i dwusetny. Trzymaj nam się Barbarossa, trzymajmy się wszyscy i oby nam nigdy, na Steemit dobrych tekstów nie zabrakło. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63138.90
ETH 3290.65
USDT 1.00
SBD 3.89