You are viewing a single comment's thread from:

RE: Broker forex XM - manipulacje ?

in #polish7 years ago

Miałam raz problem z wypłata u nich, pisałam o tym na forex-nawigator. Udało się jakoś wyegzekwować ale pisałam do nich na compilance i dw dawałam do cysec. Zabrali mi zysk bo napisali ze stosowałam hedge z użyciem bonusu. Wykłócili się, wypłacili, ale kazali mi u nich już nigdy nie handlować, nie mogę u nich mieć konta. Xm polecam na początku jak ktoś się uczy bo maja rachunki w centach i bonus bez wpłaty, ale pózniej warto wybrać innego brokera chociaż

Sort:  

No właśnie się nad tym coraz poważniej zastanawiam. Jednak zalerzy mi na tych micro pozycjach. A mozesz zaproponować jakiegoś sprawdzonego brokera hm najlepiej w stylu z modelem stp/ecm.

Forex time ma tez rachunki w centach, ale zero bonusów. Stp i ecn na centy moim zdaniem nie istnieje, nie ma możliwości żeby tak małe transakcje były puszczane na rynek. Staraj się tez z większym kapitałem nie tkwić w centach bo sa wyższe koszty transakcyjne. Jak już zaczniesz na centach otwierać po 1 locie to lepiej po prostu otwierać 0.01 na rachunku standard.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70508.37
ETH 3790.25
USDT 1.00
SBD 3.43