Konkurs #pl-filmy, Film/serial, który nigdy mi się nie znudzi. M.A.S.H; ALF; Mistrz kierownicy ucieka, Selena.

in #polish6 years ago (edited)

Moje evergreeny.
Kiedy usłyszałam po raz pierwszy o serialu MASH, nawet nie wiedziałam co to jest i o czym :(
Nie oglądałaś? - Paweł nie mógł uwierzyć. Poczucie humoru w twoim stylu, wojna, a na zapleczu szpital wojskowy.
Nieco chaotycznie zabrzmiało, ale skoro Paweł proponował to obejrzałam jakiś kolejny odcinek.
Trafiona zatopiona!
MASH to Mobile Army Surgical Hospital.
Rzecz dzieje się w czasie wojny w Korei. W szpitalu wojskowym pracują lekarze i pielęgniarki i niemedyczny personel.
Niezwykle barwna galeria postaci, z transwestytą Klingerem na czele. Sukienki, korale, obcasy, owłosienie jak u szympansa - jak on się starał, żeby uznali go za "czubka" i zwolnili do cywila. Jamie Farr zagrał tę postać genialnie.
Każdy odcinek skrzący się humorem, przy wielu płakałam ze śmiechu prawie popuszczając.

  • Wieprzowina? Skąd macie?
  • Przejechalim przypadkiem.
    Było wiele smutnych momentów, m.inn. śmierć pułkownika Blake'a w katastrofie śmigłowca, w drodze do domu. Lekarze otrzymali tę wiadomość w czasie operacji kilkunastu rannych. Cisza aż dzwoniła, zaszklone oczy, brzęk narzędzi :(

Szkoda, że nie ma tego serialu w necie, obejrzałabym jednym ciągiem. Zawsze. O każdej porze.

Drugi serial to Alf.
Kosmita z planety Melmak, dryfując w przestrzeni kosmicznej, wylądawał na dachu garażu Tannerów.
I zaczęło się wspólne życie Alfa i czteroosobowej, plus kot, rodziny.
Afia złośliwość małpy yyyy małpia złośliwość Alfa, polowanie na kota Tannerów, zniszczenie wszystkiego w domu, zjadanie potwornych ilości jedzenia (Alf miał 8 żołądków), wyobraźcie sobie, jak bekał z każdego po kolei.
Budził nieprawdopodobną sympatię.
Serial oglądam kiedy tylko mam okazję, zawsze z przyjemnością.
Mam też książki o Alfie, wszystkie przeczytane.

Kocham komedie, uwielbiam grę słowem, piętrowy dowcip i aluzje, które rozumieją nieliczni, tym bardziej ich cenie. A jeśli występuje w nich aktor z marzeń, Burt Reynolds, to taki film spełnia wszystkie warunki, by być moim ukochanym filmem.

Mistrz kierownicy ucieka - oglądałam dziesiątki razy. Ale tylko te części z Burtem Reynoldsem.
Dla tego uśmiechu również.
reynolds.jpeg

I jeszcze jeden film, który zrobił na mnie niesamowite wrażenie: SELENA.
Trafiłam na niego przypadkiem, obejrzałam początek, nie mogłam się oderwać.
Historia meksykańsko- amerykańskiej piosenkarki Seleny Quintanilli-Perez.
Przepiękna dziewczyna, bajecznie śpiewała, zdobyła liczne nagrody za swoje piosenki, miliony ludzi na koncertach.
I kiedy wydawało się, że tak niewiele brakuje do szczęścia, została zastrzelona przez kobietę, która prowadziła jej fanklub. Złapano ją na fałszowaniu czeków, okradaniu rodziny.
Postać Seleny odtwarzała Jennifer Lopez.
Zachęcam do obejrzenia tego filmu.
Dla mnie to evergreen. Dobrze, że jest dostępny w sieci.

Sort:  

Setka za "MASH", oglądałem wszystkie sezony już po dwa razy a zimą zanosi się na trzeci raz

Dzięki. Kocham ten serial. A gdzie oglądasz? Kasety, jakieś płatne playery, netfixy czy podobne? Chętnie bym się podłączyła.

Ja kupiłem calą kolekcję na DVD (z amazon)

Dodam od siebie, że film też mi się podoba.

"Mistrz kierownicy ucieka" - zupełne zaskoczenie :) Pamiętam :)

Dlaczego zaskoczenie?

Gdy pierwszy raz go miałem obejrzeć to myślałem, że to kicha będzie. A tu ... zaskoczenie. Świetna opowieść

Polecam jeszcze "Półtora gliniarza". Burt jest bezbłędny w tym filmie.

Selena! Oglądałam kilka razy. Uwielbiam ze względu na muzykę i wspaniałą historię :)

Prawda? Como la flor

Oj tak! 💃🏻🕺🏼💃🏻🕺🏼Tak się po części zaczęła moja miłość do hiszpanskiego ❤️

Po raz kolejny czytam same dobre rzeczy o MASH. Chyba trzeba będzie samemu sprawdzić czy ten serial dla mnie też będzie świetny :)

Pamiętam jak oglądałem Alfa jako dzieciak, najczęściej z całą rodziną. Śmiechu było przy tym co niemiara :) Cieszę się, że znalazł się w tym zestawieniu :D

Dwóch ostatnich pozycji nie znam, ale znacznie większa szansa, że obejrzę Mistrza kierownicy niż Selenę.

PS.
Aby Twój post spełnił wymagania konkursu, należy jeszcze dać resteem (udostępnić) postowi z ogłoszeniem konkursu.

Ania MASH jest na cda :)

Zaraz poszukam. Bardzo dobra wiadomość :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60463.70
ETH 2889.42
USDT 1.00
SBD 3.59