You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rok Tygodnika!

in #polish5 years ago

Piękne wspomnienia z początków Tygodnika. Ja dołaczyłam do Nauki, a dokładnie to sama zaproponowałam swoją pomoc w redagowaniu tego działu. Jakoś poszło, idzie do tej pory. Nieocenioną pomocą służył sam Naczelny, dzięki @barbarossa. Początki były jakie były, czasami nadmiar postów w tagu pl-nauka, nie wszystkie łapały się do "naukowych". Prowadziłam selekcję postów, wątpliwości konsultując na czacie tygodnikowym. Było wiele plagiatów i takich tam.... Potem rozszerzono mój dział o technologię i rękodzieło.
Nie zawsze były posty w działach, inne, bardzo fajne, nie łapały się bo "przeterminowane". Szkoda.
Fajnie mi się pisze do Tygodnika, chociaż nie zawsze mam czas, wtedy pomocą służą inni.
Tygodnikowi życzę następnych rocznic, tortów i szampana.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63214.03
ETH 3274.73
USDT 1.00
SBD 3.86