Sort:  

Jest on nie na temat związany z postem :)

ps dziś jadłem schabowego

Dlaczego nie związany z postem? Post dotyczy teorii zamachu na WTC.
Ja mielonego.

Nie, dotyczy historii osoby, ktora wierzyla w sipseki juz nie wierzy. Wszelkie opinie na temat teorii sa tej osoby nie moje, warto przeczytac i zrozumiec przed wklejeniem losowej strony z internetu nie na temat.

Ja dałam tekst na dowód, że to nieprawda co mówiły media. Czytałeś tekst?

Nie czytam tekstów napisanych przez:

Mr. Dimitri A. Khalezov, były obywatel ZSSR, były oficer jednostki numer 46179 zwanej “Specjalna Jednostka Kontroli” 12-tego Dyrektoriatu Ministra Obrony ZSRR. Znanej również, jako sowiecki wywiad atomowy ( później nuklearny)

wolę wypowiedzi naukowców niż ruska, który podaje się że miał stopień wojskowy, dodaj sobie do tego jeszcze niechęć Rosji do USA i zaczyna kiepsko to wyglądać

i przypominam po raz kolejny, nie interesuje mnie prawda w tym temacie, tylko historia tego człowieka i martwi mnie to że ani jedna osoba nie napisała komentarza na temat

A ja, w przeciwieństwie do Ciebie, czytam wszystko i wyciągam własne wnioski.

Ja dałam tekst na dowód, że to nieprawda co mówiły media. Czytałeś tekst?

Wybacz, ale źródło które podałaś jest tak niskiej wiarygodności, że niżej są tylko baśnie braci Grimm ;)

Polecam na przyszłość :)

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67633.45
ETH 3775.76
USDT 1.00
SBD 3.70