You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cyrk to rozrywka, ale czy dla wszystkich? Sens istniania Cyrków...

in #polish6 years ago

Ja podobnie jak Ty wspominam cyrk jako fajna i ekscytująca rozrywkę. Wtedy w ogóle przez myśl mi nie przeszło, ze jakiekolwiek zwierze może być tam zle traktowane. Teraz do cyrku nie chodzę i bardzo bym chciała iść na przedstawienie cyrku bez udziału zwierząt - circus di solei. Dzięki za wspomnienie o mnie :) widziałam wcześniej wpis, ale byłam przez kilka dni z dala od steemit. Resteemuje Twój post, a nóż ktoś jeszcze go przeczyta :)). Nie jestem za zakazem cyrków z udziałem zwierząt, ale przydałaby się jakaś kontrola odnośnie tego jak traktowane sa tamtejsze zwierzęta.

Sort:  

Dziękuję bardzo za Resteem 😀 a nawiasem mówiąc to kontrole piwinny być już od dawna, na prawdę nie wiem dlaczego ich nie ma...

No właśnie jakoś tak jest niestety, ze kompletnie nikt się tym nie interesuje. Na szczęście mam wiarę, ze wiele jest i takich cyrków gdzie treserzy i Ci artyści co tam występują przywiązują się do zwierząt, z którymi jeżdżą na pokazy i jeśli tylko sa dobrymi ludźmi to na pewno dobrze je traktują.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 62759.93
ETH 3112.27
USDT 1.00
SBD 3.87