You are viewing a single comment's thread from:

RE: od 5$ do 5mln$ - czas realizacji planu

in #polish6 years ago

Bo akurat takie sobie wymyśliłam i zrealizowanie takie planu do końca to by było dopiero coś wielkiego. Mam spore doświadczenie, zgadza się i to nie jest tak, że trzęsę się nad tak mikroskopijnym kapitałem, po prostu taki plan takie ustalenia więc idę według tego co sobie założyłam. Nie ma pośpiechu bo w tym zadaniu nie chodzi tylko o pieniądze.
Na razie podpięłam pod to konto 2000zł, po przejściu pierwszego poziomu mam w planie podpiąć jeszcze inne konto z kwotą 10-20k pln. Na razie nie chciałam tego robić, żeby zacząć na czysto bez dodatkowej presji, nie chciałabym, żeby podpięcie większych środków w jakikolwiek sposób wpływało na moje decyzje. Właściwie to na pewno na nie wpłynie, ale nie chcę żeby mi to jakoś utrudniło. Główny cel ma być zrobiony od tych 5$, z innych kont mogę dowolnie wypłacać. Dzięki za ciekawy komentarz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68621.95
ETH 3745.88
USDT 1.00
SBD 3.43