Spłacona delegacja od @steem . Moje konto na Steemit

in #polish6 years ago

W końcu udało mi się spłacić delegację od Steemit i teraz wszystko co będę wymieniać na Steem Power będzie mi się dopisywać do mojego konta. Nie było trudno, wystarczy po prostu napisać kilka artykułów, a zrobiłam ich na prawdę mało i żadnego wpisu nie robiłam na siłę. Treści na Steemit przeglądam z przyjemnością i też mam tu już swoich ulubionych twórców, których obserwuję.

Ja jestem obserwowana przez 203 osoby i jestem pewna, że większość z tych osób to tak zwani martwi obserwatorzy. Sama też mam kilka osób, których posty omijam i zazwyczaj jest to jakiś spam wrzucany na Steemit, rzadziej treści, które w ogóle mnie nie interesują. Wielu użytkowników pisze tu na różne tematy i ja też zdecydowałam się tak robić i pisać po prostu o tym o czym aktualnie chce.

Moje plany co do dalszego rozwoju konta to po prostu wymieniać wszystkie SBD, które zarabiam na SP niezależnie od kursu. Staram się w pełni wykorzystywać też codziennie moją wartość głosu i oddawać te 10 głosów dziennie na innych użytkowników i będę to kontynuować. Muszę też wyrzucić z obserwowanych te osoby co mocno spamują, żeby właśnie przez nie nie pomijać wpisów, które mnie interesują.

Dodatkowo jeszcze planuję zakup Steem i wymianę na SP, ale czekam na kurs 1$ co szczerze mówiąc mam nadzieję, że nie nastąpi bo wolę, żeby wartość Steem cały czas rosła.

Jeszcze cały czas zastanawiam się jak to jest z delegowaniem komuś SP, wiem w jaki sposób to się dokładnie robi, ale czy w jakikolwiek sposób tej osobie, która deleguje się cokolwiek z tej delegacji zwraca czy to jest po prostu czyste inwestowanie w wartość platformy? Widzę sporo osób, które mają w delegacji jakieś środki i ciekawa jestem jaką korzyść ma z tego osoba delegująca do innej SP. Ktoś wie??

Sort:  

Gratuluje wyników :)
Co do pytania o delegacje to wygląda to w ten sposób że zależy w jakim celu chcesz delegować. Czy w celu zarobkowym czy w celu wsparcia kogoś typu np.kurator jakiegoś tagu. Jeżeli to pierwsze to przekazujesz(delegujesz) swoje SP botowi, co równoznaczne jest ze zwiększeniem jego mocy. Taki bot codziennie zarabia jakąś pule pieniędzy wygląda to mniej więcej tak:


Total @xxx profit: 155.15 SBD | Your current share: 0.021210% | Your profit: 0.035 SBD czyli zarobił 155.15 SBD Twój udział wynosi ok 0.02% a Twój zysk = 0.035 SBD
I w taki sposób to działa na botach.


Drugie co może być to delegacja dla kogoś, lubisz kogoś uważasz że dobrze się zajmuje tagiem to możesz mu delegować swoje SP żeby miał większą moc. Nic nie zarabiasz, tylko tracisz swoją moc, czyli obniżasz wartość swojego głosu. Przykładowo użytkownik @mmmmkkkk311 deleguje swoje SP osobom żeby dbali o poszczególne tagi.

Delegację możesz zawsze cofnąć wtedy środki w postaci SP wracają na Twoje konto.

Ja tylko dodam że delegowany SP wraca dopiero po tygodniu od odwołania delegacji. Zlecasz odwołanie delegowanego SP i jeszcze przez tydzień będzie on oddelegowany.

Tak, to wiem i jak ten powracający SP jest „w locie” to nie da się go używać przez ten tydzień.

Ok dzięki za obszerne wyjaśnienie, czyli jest w sumie tak jak myślałam.

Wspaniała wiadomość. Teraz będzie z górki. Ja już dawno spłaciłem delegację.

No, ale ja prawie w ogóle nie piszę, więc nie ma co się dziwić, że tak długo to u mnie trwało :)) u Ciebie posty pojawiają się nieporównywalnie częściej

pisz Ania, pisz :)
Twój artykuł o lepszym śnie był rewelacyjny, o włos na niego nie zagłosowałam (zanim spostrzegę date to czasem kliknę:),
ciągle o tym zapominam, noo, żeby oszczędzać głos, ech:(
szastałabym upvotem na prawo i lewo, bo naprawdę jest bardzo wiele treści wartych wyróżnienia, a tu w kieszeni pusto:)
zatem tez wszystko przemieniam na SP,
ale delegacji jeszcze nie spłaciłam

Z takimi treściami jakie wrzucasz to po tygodniu będziesz miała całą delegację spłaconą na pewno!! :) Na razie czytałam tylko ten wpis, ale przejrzę inne i będę czekać na kolejne... żebym ja tak umiała pisać! Ja tak samo bym rozdawała upvoty, zwłaszcza jak się zatopię w treściach na Steemit to głosów brakuje. Jak kiedyś będę miała większą wartość głosu to można to jakoś podzielić i czasem rozdać więcej nieco mniejszych głosów. Ja też na razie zamieniam wszystko na SP :))

hahah, taaak po tygodniu!!
:)))
dziękuję Ci Ania za miłe słówko!
💜

Ja od dawna nie mam delegacji. Psutych obserwatorów mamy tyle że to głowa mała jakieś 80 % na pewno.

U mnie tez będzie sporo tych martwych obserwatorów :) nawet myśle ze duża cześć do konta na które nikt się nie loguje.

Congratulations @annaburska! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Tak jak napisali wyżej można delegować. Tylko że taka inwestycja trwa kilka miesięcy. Sprawdź moje konto to zobaczysz jak to mniej więcej wygląda.Inwestycja w tipu...

dzięki, sprawdzę :)

Raczej z tego co krąży na telegramie przewiduje się 10 - 15 $ do końca roku za STEEM, tak więc ja wolę nie czekać. Największy spadek był po spadku BTC, a jak zacznie iść bokiem, to alty ruszą w górę mocno...

Oby tak było, in więcej wart Steem i SBD tym lepiej :)

No jaskółki ćwierkają że przed świętami będą prezenty wysokości 50$ bo grubasy będą chcieli opróżnić spiżarnie :)

50$ za1 Steem to upvote każdego byłoby około 20 razy więcej warte niż teraz. Cieżko mi wierzyć w taka wizje ale oby tak było :)

Polecam poczytać https://steemit.com/steemit/@aggroed/a-brief-history-of-the-ninja-mine Ja osobiście sceptycznie podchodzę do takich wpisów. Biorąc pod uwagę że kilka osób ma nie mało z tego co wyczytuje i biorąc przykłady liderów od mlm i krypto. Szczególności jeden potrafi swoim hasłem w grupie postawić krypto do pionu. Więc wszystko dzisiaj jest możliwe :)

Dzięki za link! Tez sceptycznie do takich prognoz podchodzę, ale zawsze miło poczytac :)

Powolutku i będzie dobrze. Delegacje spłaciłem wpłacając kasę. Miałem wolne dwie stówki i wrzuciłem. Teraz mam już 76 SP - to nie jest źle. Mam 27 SBD czekałem na lepszy kurs w stosunku do Steem, ale się chyba nie doczekam, więc muszę zamienić na SP i osiągnąć dla mnie magiczną 100 SP. Nic jeszcze nie wypłacałem. Według mnie nie warto. Lepiej trochę popracować nad SP - to przyszłość dla każdego Steemowicza.
Gratuluje wytrwania i Pozdrawiam.

Dopóki nie mam potrzeby wypłacać będę wszystko po prostu wymieniać na SP niezależnie od kursu, chociaż może tez inaczej bym na to patrzyła gdyby te zarobki w SBD były większe bo póki co to i tak za dużo tego nie ma. 100 sp to już fajnie bo wartość upvote widoczna :)

Własnie przed chwilą wrzuciłem 27 SBD i dostałem 22 SP. Wcześniej kurs był lepszy i dostawałem więcej SP. Trudno, nie będę czekał. Szkoda czasu niech SP pracuje. Pozdrawiam.

Im więcej osób w polskiej społeczności będzie wymieniać sbd na sp tym szybciej i mocniej ta społeczność się rozwinie bo wartość głosów łącznie będzie rosła :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86