You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Złap zachód słońca" Wielki finał !!! Pula nagród 15SBD+nagrody specjalne

in #polish6 years ago

Przyznam szczerze, że ciężko było wybrać. Niby na początku wybory zdawały się oczywiste, ale im dłużej wpatrywałam się w zdjęcia, tym trudniej było zadecydować. Chociaż wszystkie zdjęcia miały wspólny motyw przewodni, to wywoływały u mnie różne emocje. Moja ocenia jest z gatunku "Wszyscy świetnie się spisaliście!", a nie typowo techniczna wykonana przez znawcę tematu. Jako, że jestem laikiem w te klocki, ocena zależała w dużej mierze właśnie od wcześniej wspomnianych emocji.
Jak już zaczęłam finalnie wybierać, to uświadomiłam sobie, że chciałabym znacznie więcej prac wynagrodzić, ale niestety zasady mnie powstrzymały. Zasługujecie na oklaski i ciasteczka domowej roboty!
No to moja ocena wygląda tak:
Tydzień VI @martaedyta - 1 punkt ode mnie - Od razu wiedziałam, że to zdjęcie zostanie w jakiś sposób nagrodzone. Przyznam, że rozbryzgująca się fala mnie kupiła. Zimna i orzeźwiająca, taka jest najprzyjemniejsza. Domyślam się, że zrobienie takiego zdjęcia do szczególnie prostych nie należy.
Tydzień III @wzp - 2 punkty ode mnie - Jedyne zdjęcie z czymś co uwielbiam w świetle, czyli charakterystycznymi snopami. Dodatkowo te małe fale odbijające światło, cieszą moje oko.
Tydzień VII @wojtczak.photo - 3 punkty ode mnie - Po prostu świetne zdjęcie. Widziałabym to jako ciekawą pocztówkę. Przyjemne, spokojne kolory i przejścia między nimi. Patrząc na zdjęcie, czułam się jakbym właśnie siedziała tam na tej plaży i mogła to widzieć na żywo.

Sort:  

Dziekuje ci bardzo. Bardzo podobna mi sie krytyka!!Masz racje latwe nie bylo, szczegolnie jak sie nie ma odpowiedniego sprzetu. Dziekuje jeszcze raz bardzo!!!

Dziękuję :)

Bardzo dziękuję za pozytyw :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70782.07
ETH 3815.35
USDT 1.00
SBD 3.44