Obserwują nas... XD kwiat, który pochodzi z Umbrella Corp. ?

in #polish6 years ago (edited)

Jak bycza była moja reakcja gdy u teściów na ogrodzie zobaczyłem logo Umbrella Corp. na roślinach. Ja wiedziałem to musiało nastąpić, wszyscy zginiemy, potem zjedzą nas zombi .. albo na odwrót XD

Czy rządzi nami ukryty spisek, Illuminati, Reptilianie, Płaskoziemcy, Milla Jovovich ? Jakie są Wasze odczucia w dzisiejszych czasach. Czy macie poczucie, że coś tu nie pasuje, że to wszystko jest bez sensu a my jesteśmy tylko gównianymi trybikami w czyimś interesie? czy może wszystko gra? co o tym myślicie bo mi wydaje się, że ktoś z nami kręci - tak jak śpiewała Ewka Farna ;)

Sort:  

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Jasne zapomniałem o tym, tag już usunięty ;) przepraszam Panie Bocie XD

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64161.84
ETH 2950.76
USDT 1.00
SBD 3.60