Odchudzanie 101

in #polish6 years ago

bądź gruby
idź na /fit/ i znajdź rozwiązanie
głowny problem to że jem jak śmietnik
okazuje się ze rzeczy z dużą ilością błonnika uratują moją ohydną duszę
”Błonnik jest trawiony powoli, pozostawiając uczucie najedzenia na dłużej i pomaga w trawieniu”
idź do sklepu i kup dwa pudla wysokoblonnikowych batoników
pierwszego dnia na śniadanie jesz batonik, na lancz batonik i przekąski
nie sram w ten dzień
następnego dnia pompuje się błonnikiem jeszcze bardziej
nie sram w ten dzien takze
błonnikowy Jezus z pewnością działa cuda w mojej dupie
czuje jak kilogramy spadają bo już nawet nie jestem głodny
nie sram dnia trzeciego
nie sram w dzień czwarty
wybijaostatniagodzina.mp3
pije poranną kawe i czuje jak moje wnętrzności burczą w znajomy sposób
w momencie gdy uderzyłem na kibel najdziwniejszy pierd na świecie wydobywa się ze mną
gwizd
cienki, ciągły strumień pierdu śmierdzący jak trumna pradziadka
brak dzwieku poza gwiżdżącym sykiem
nagle stop
dziura jest zatkana
SOS
gówno tak twarde że czuje jakbym dawał analny poród Dwaynowi The Rock Johnsonowi
uwieś się na kurtynie od prysznica i módl
skała jest wystrzelona z mojej dupy z prędkością macha
cala dupa jest w wodzie z kibla
tu zaczyna sie zabawa
pierd który mógłby wywołać większych szkód dziurze ozonowej niż jakikolwiek aerozol wystrzeliwuje kule gówna z mojej dupy
twarde i perfekcyjnie krągłe naboje
zapach mnie zabija
prawie urywa mi się film
kawały gówna strzelającego dookoła muszli napędzane moim niemożliwym wzdęciem sprawia ze mam flaszbaki z wojny
nawetniebylemwwietnamie.jpeg
moje kiszki krzyczą po niemiecku
wiekszosc gowna w tym momencie nawet nie jest strawiona
poprostu jest wydalana przez caly gaz ulatniajacy mi sie z dupy
po godzinie nareszcie koniec
trzęsę się i płaczę
nogi uginają się podemną gdy próbuję w stać
brzuch uderzając o kafelki uwalnia ostatnią trąbkę
gondorwzywapomocy.rar
wycierasz dupe
szlachcic

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69386.82
ETH 3714.50
USDT 1.00
SBD 3.85