Mainnet nigmy nadciąga

in #polish5 years ago (edited)

Cześć
Z tej strony Arek. Zazwyczaj znajdziesz mnie na kanale Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCujdll6QIfS6Y96WDYFi3PA

Tutaj wrzucam swoje szybkie przemyślenia na temat konkretnych zagadnień.

Jak zawsze przypominam, że to nie jest porada inwestycyjna, a ja nie jestem doradcą. Musisz zrobić swoją analizę. Pomoże Ci w tym moja checklista analizy kryptowalut. Znajdziesz ją tu:
Checklista

Nie przedłużając, startujemy!

Enigma atakuje


Ważna wiadomość dla fanów Enigmy. Trochę spóźniony news, ale lepiej późno niż wcale :)

🤟Niecałe 3 miesiące temu informowałem w tym materiale:
http://blog.askomputer.pl/projekt-blockchain-enigma/

o planowanym starcie mainnet Voyager na koniec drugiego kwartały 2019. Mimo iż zachwalałem projekt jako całość to jednak powątpiewałem w te plany. Szczególnie, że nie było w tamtym terminie dostępnego roadmap.

🤟 Jak się okazało, ten się pojawił miesiąc po publikacji mojego materiału. I co najważniejsze, potwierdzona została data startu mainnet na 30 czerwca. Co oznacza również start blockchain Enigmy.

Jako, że nie mam tym razem możliwości nagrać nowego materiału o Enigmie to zostawiam link do oficjalnej informacji:
https://blog.enigma.co/enigmas-ambition-our-latest-roadmap-8d50107ad314

🤟Jakbyście mieli jakieś wątpliwości co do projektu lub chcieli analizę na Youtube to dajcie znać, a może w weekend uda się podziałać :)

Dla przypomnienia:
Enigma tworzy protokół zabezpieczający dla smart contractów. W uproszczeniu wykorzystują możliwości blockchain odpowiednio je szyfrując. W taki sposób, iż z jednej strony smart contract potwierdza wykonanie transakcji wymiany danych przy jednoczesnym zachowaniu prywatności transakcji i szyfrowaniu zawartych w niej danych. Pomysł petarda. Szczególnie dla instytucji, które chcą korzystać z funkcjonalności blockchain i naturalnym jest, iż chcą chronić swoje dane.

Ponadto, jeżeli interesujesz się kryptowalutami to zachęcam do lektury mojego poradnika:
http://blog.askomputer.pl/ksiazka-o-kryptowalutach/

Sort:  

Congratulations @askomputer! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70638.80
ETH 3565.34
USDT 1.00
SBD 4.73