You are viewing a single comment's thread from:

RE: Autoriposta #1 KONKURS gwarantowana pula nagród JUŻ 6 SBD i 3 STEEM!

in #polish6 years ago (edited)

Ty to masz łeb, @dotsconnecting :)) Dokładam drugie 3 SBD do nagród.

Przy okazji: rzuć proszę w wolnej chwili okiem na post poniżej i odpowiedz na mój apel w komentarzach:

https://steemit.com/tematygodnia/@steemit-polska/tematy-tygodnia-tematygodnia-10-zasady-nie-sa-po-to-zeby-je-lamac-czyli-proba-oszukania-systemu

Sort:  

Ha! To samo (znaczeniowo) pomyślałem o Tobie, czytając chociażby artykuł 'Bóg i poszerzona rzeczywistość'.
Nad tym, że doceniam komplement, bo pochodzi od Ciebie, nie będę się nawet rozwodził.
I nie jest to jakieś dupolizactwo, piszę szczerze, choć musisz to przyjąć na wiarę :).

Teraz do sedna sprawy.
Z apelem i w ogóle całym wątkiem zapoznałem się dopiero dzisiaj wieczorem, na krótko przed Twoim komentarzem. Osobiście wydaje mi się, że stanęliśmy w obliczu bardzo poważnego problemu, wręcz czytając kolejne komentarze, miałem wrażenie, że obserwuje jakiś ważny eksperyment socjologiczny.
Ważny o tyle, że musi być rozwiązany, bo dotyczy warunków istnienia naszej społeczności w ogóle, czyli na płaszczyźnie daleko wykraczającej poza sprawę, która go zapoczątkowała.
Myślę, że problem jest skomplikowany, a jednocześnie dla dobrego zdrowia naszej społeczności wymaga klarownego rozwiązania. Sądzę, że bez pewnych założeń się nie obejdzie i będziemy musieli przystać na jakąś wersję modelu naszego 'życia' tutaj.
Postaram się zebrać swoje myśli do kupy i jeśli mi się to uda, dołączę do dyskusji.

Dzięki za zwiększenie puli nagród, to jest bardzo istotne dla konkursu - daje mu większe szanse na zaistnienie w świadomości Steemian.

"bez pewnych założeń się nie obejdzie i będziemy musieli przystać na jakąś wersję modelu naszego 'życia' tutaj".

Być może przemyślałeś to lub przemyślisz w szerszej perspektywie, niż ja. Zwłaszcza, że jestem bardzo mocno zaangażowany osobiście jako aktualny (po korekcie) zwyciężca konkursu 10. Z ogromnym zainteresowaniem czekam na Twoje uwagi.

Popełniłem komentarz.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69416.18
ETH 3671.79
USDT 1.00
SBD 3.22