You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kiedyś nas nie było, spojrzenie na sprawę narodzin i śmierci

in #polish6 years ago (edited)

Zapraszam z takimi tematami na pl-religia, tag światopoglądowy.

Fajnie, że myślisz o tym na własną rękę, nie mam nic przeciwko rozwiązaniom religijnym, jesli komuś pomagają iść przez życie. Ale nie znam religii, której teologia wystarczająco adaptowałaby się do wiedzy naukowej. Więc cieszy mnie, że sam szukasz odpowiedzi.

"Sam" nie znaczy samotnie. Mamy już ponad 1 mld religious nones: ateistów i tych wierzących w Nadprzyrodzone poza religiami...

Sort:  

pl-religia przy tym poście by nie pasowało, bo tutaj skupiałem się tylko na biologii, często lubię rozmyślać o takich rzeczach, mam dość kontrowersyjny post przygotowany na czwartek, może pójść na mnie krytyka, ale są to same fakty. Dzięki za komentarz.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63861.47
ETH 3215.28
USDT 1.00
SBD 3.84