Wyborcza pisze o kryzysie Facebooka, no to podpowiedziałem im Steemita ;)

in #polish6 years ago (edited)



Nie jest to wydanie papierowe, a tylko listy do wydania internetowego, ale zawsze coś!

Przyszło mi do głowy, że wykorzystam kryzys Facebooka związany z prywatnością i opowiem Polakom o innych wadach mediów społecznościowych I generacji.

Zwracam uwagę na poważne zagrożenia, wynikające z coraz ściślejszego powiązania mediów społecznościowych ze sztuczną inteligencją. Sugeruję, aby osoby rozczarowane Facebookiem zainteresowały  się blockchainem, STEEM-em i Steemitem.

Rzućcie okiem w wolnej chwili:


Politycy mieliby nas uratować przed inżynierią społeczną?!


Dodaję tag pl-artykuly, co oczywiście nie dotyczy tego krótkiego wpisu, tylko mojego linkowanego tekstu w Wyborczej.


Sort:  

Tak oto kończy się hegemonia facebooka i jemu podobnych tworów.Ludzie zaczęli wreszcie dbać o swoją prywatność , interesować się,co dzieje się z ich wrażliwymi danymi.Teraz nastanie sprawiedliwa era anonimowości,koniec ze śledzeniem.Nadchodzi epoka blockchain!

Daleko do tego. Facebook i Google rządzą komunikacją na monstrualną skalę, prawdopodobnie nawet ostatnio przy ich pomocy obsadzony był etat prezydenta USA. Tylko spece od tzw. "network effect" zdają sobie sprawę, jak szybko rosną wpływy obu gigantów. Bo nadal rosną. Zobacz:

https://medium.com/@nfx/network-effects-predict-the-future-of-facebook-35f9d3c214ec

ALE prawdą jest także, że świat zaczął sobie z tego zdawać sprawę. Politycy w USA zaczęli badać sprawę na dość powierzchownym poziomie, ale blockchain media to jedna z pierwszych prawdziwych kontr-rewolucji. My, mam nadzieję, będziemy tą kontrrewolucją...

Może.

(niemniej, należy Ci się upvote za entuzjazm ;)

Łobuzie :) . A tak poważnie mówiąc robię to zawsze na wykop.pl :)

I to mi się podoba ;)

Dzięki, była okazja, to skorzystałem :)

Ty to napisałeś?

No pewnie, że ja. Przecież bym sobie nie przypisywał cudzego tekstu... Pisałem już dla nich wcześniej o historii Kościoła i katolicyzmie, wiec postanowiłem wykorzystać to dojście.

(Dla tych, którzy mnie nie znają - możliwość weryfikacji osób często jest podawana w pierwszym poście, tzw. introduceyourself. Ja na przykład podałem tam website z e-mailem, wiki i moją stronę autorską w krakowskim Znaku).

Nie chodziło mi o to że kradniesz cudzą pracę, tylko że do Wyborczej masz dojścia, gratuluję

Tam przypuszczałem. Ale mamy sporo nowych osób, więc chciałem jasno powiedzieć, co i jak.

Dzięki za gratulacje, jest to dzienik opinii, a więc miejsce, gdzie musimy próbować się dostać z informacjami o blockchain media i Steemicie. Oczywiście, trzeba się dostać do głównego wydania, papierowego. To zajmie trochę czasu, ale z czasem się uda, zobaczysz. Niekoniecznie mi. Mamy coraz więcej dobrych autorów...

Tematy Tygodnia robią tu naprawdę dobrą robotę ...

Tak wiem, ale jak już Ty masz takie dojścia to ciśnij temat, podsyłaj im ciekawe artykuły, jest z czego wybierać i kiedyś się dokopiesz do wydania papierowego

Muszę pomyśleć, jak to zrobić, bo w Listach można dawać tylko odpowiedzi na artykuły Wyborczej lub wcześniejsze listy. To jest ich forum dla czytelników, co też potrafią sami coś napisać...

To wybierz jakiś artykuł, dobierz do niego jakiś post ze Steemit, tylko na końcu dopisz że artykuł powstała na platformie i wyślij. Nie wiem może takie coś, kombinuj a na bank coś wymyślisz.

Kombinuję, kombinuję. Na pewno czas, aby nagłaśniać BBSM-y jest doskonały. Ale trzeba to zrobić wszystko bardziej systematycznie, aby się dobrać do wielkich publikatorów, które zmieniają w Polsce opinię publiczną (Wyborcza, Newsweek, Polityka, największe portale online itp.).

Będę potrzebował pomocy. Dopracowuję strategię, postaram się ogłosić jakieś konkretne pomysły na przyszły weekend.

Dziękuję bardzo!

Świetnie, dobra robota @assayer :)

Dziękuję, może znowu trochę Polaków usłyszy o blockchains i Steemicie...

kryzys fakebooka :)

No, może z tym kryzysem to trochę za daleko pojechałem....

Ale te przesłuchania przed Kongresem i różne śledztwa, Cambridge Analytica, akcja #delete.facebook itd to na pewno nie jest ich złoty okres....

Ludziska mogą zacząć szukać alternatyw...

Bardzo dobry artykuł, resteemuje dalej.

thanks :))

Gratulacje, LEWAGU Z WYBIÓRCZEJ!!!!
:D

Dzięki :)))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61143.11
ETH 2928.78
USDT 1.00
SBD 3.56