Kilka informacji o planach związanych z moim blogiem

in #polish6 years ago

Witaj!

Ostatnio coraz mniej wpisów na moim blogu (ostatni poważniejszy 12 dni temu),
musicie mi to wybaczyć - zbliża się sesja i moja aktywność w internetach będzie jeszcze przez chwilę mocno ograniczona.
Postanowiłem jednak zebrać tutaj wszystkie moje pomysły i się nimi z wami podzielić.
Dzięki temu wy będziecie wiedzieć, czego możecie się spodziewać na moim blogu w najbliższym czasie.
Zapraszam!

  • Gamedev
    Będzie to kontynuacja mojej serii z języka C#, stworzymy od zera grę korzystając z silnika Unity. Będziemy pisać spaghetti code, a przy okazji nauczymy się robić modele 3D, tekstury oraz muzykę do naszej gry. Pierwszy wpis pojawi się za około 3 tygodnie, a tymczasem…

  • Muzyka
    Pojawiło się u mnie ostatnio trochę muzyki, myślę że czas nadać temu jakąś nazwę i uporządkować. Ale od początku - uwielbiam eksperymentować z muzyką, bawić się dźwiękiem, nagrywać, tworzyć. Kilka razy w tygodniu będę wrzucał swoją muzykę na dsound z tagiem #pl-muzyka. Chciałbym skupić się szczególnie na tworzeniu muzyki do gier, ale pojawią się też bity i moje improwizacje na gitarze. Czysto teoretycznie, jeśli będę to robił regularnie to powinienem dosyć szybko nauczyć się nowych rzeczy i przenieść swoje muzykowanie na odrobinę wyższy poziom. Jeśli tak się stanie - z chęcią przygotuję materiał o homerecordingu, aby każdy z was mógł bezboleśnie zanurzyć się w świat tworzenia muzyki (polecam, świetna zabawa). Potrzebujemy jeszcze nazwy… Muzyka od Avenala. Mamy to, świetnie!
    Oczywiście wszystkie moje muzyczne potworki będą do pobrania i jeśli będziecie mieli ochotę ich użyć, to się nie krępujcie :).

  • Rysunek
    Mam pewien problem - lubię bawić się grafiką komputerową, robić modele w blenderze itd... Ale nie umiem rysować :D. Zawsze chciałem się nauczyć, i chyba lepszego momentu już na to nie będzie, więc będę wrzucał co jakiś czas swoje brzydkie rysunki, a wy będziecie mogli ocenić czy idzie to w dobrą stronę :D. Wiem, że nie jest to łatwa sztuka i ćwiczy się ją latami, ale chcę spróbować swoich sił w czymś kompletnie nowym. Jeśli coś z tego wyjdzie, to na pewno przyda się przy okazji tworzenia gry. Avenal rysuje - nazwa robocza dla wpisów z tej serii. Tylko z tagiem musicie pomóc, bo nie kojarzę odpowiedniego pl-taga dla tego typu aktywności.

To tyle informacji, zapraszam do zaobserwowania jeśli udało mi się Ciebie zaciekawić.
Do następnego, trzymajcie się :)

Sort:  

@avenal you were flagged by a worthless gang of trolls, so, I gave you an upvote to counteract it! Enjoy!!

Congratulations @avenal! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - Resteem and Resteemed added

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @avenal! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61665.59
ETH 2884.57
USDT 1.00
SBD 3.62